Virker som det har ligget inne i systemet at den skulle komme før, for den er per nå satt opp på å fly BGO-OSL, OSL-HAU og HAU-OSL i morgen lørdag 29 (hvilket selvsagt ikke skjer)RSV ,den 13.ende blir levert når de har crew til å bemanne alle 13.
Virker som det har ligget inne i systemet at den skulle komme før, for den er per nå satt opp på å fly BGO-OSL, OSL-HAU og HAU-OSL i morgen lørdag 29 (hvilket selvsagt ikke skjer)RSV ,den 13.ende blir levert når de har crew til å bemanne alle 13.
Har ikke helt satt meg inn i fra når, men planen fremover er at alle Cityjet maskiner som tidligere overnattet eller halvveis var baserte i Norge, skal erstattes av Link maskiner.
Har teknikere SAS tech OSL, ARN og CPH utsjekk på embraer eller er det som på BGO Litausk firma som er der og skrur og?
Embraer 195 LR 190.00749 SE-RSV SAS Link delivery 23may25 WAW-CPH
Har ikke helt satt meg inn i fra når, men planen fremover er at alle Cityjet maskiner som tidligere overnattet eller halvveis var baserte i Norge, skal erstattes av Link maskiner.
E195 nummer 15 til SAS skulle i følge planespotters blive denne:
https://www.planespotters.net/airframe/embraer-erj-195-b-3238-tianjin-airlines/rz67nm
Er der kommet orden på Viking navne på -RSP og -RST? som begge er døbt Tordis.
/T
Forstår jeg det rett kommer det ytterligere 1 til, så minst 16 totalt.
Hvilket fly har så fået nyt navn?Ja ,det er rettet.
Det som ikke er rettet er konsonantene inne og utpå SE-RSX
Hvilket fly har så fået nyt navn?
/T
Ja ,det er rettet.