Dette er en Babcock&Brown-eid
Dette er en Babcock&Brown-eid -8FZ som skal testflys som BOE122.
Please elaborate!
(hvorfor, hvordan, hvornårhvem osv...)
Babcock&Brown eier flyet og det er de som vel har bestilt flyet fra Boeing, for så å leie det ut til Norwegian. Babcock and Brown Aircraft Management og Babcock and Brown Air er blant de store leasing selskapene og administrerer totalt 300 fly, itillegg til å eie 62
Du glemte det viktigste: hvorfor?
Er det enklere å lease et fly, slik at man slipper å sitte igjen med et gammalt fly som må selges etter noen år? Er det flere økonomiske fordeler med dette?
Du glemte det viktigste: hvorfor?
Er det enklere å lease et fly, slik at man slipper å sitte igjen med et gammalt fly som må selges etter noen år? Er det flere økonomiske fordeler med dette?
6-7dager ca...Hvor lang tid tar det å male en 738 ?
Selvsagt...Boeing bruker rundt tre dager på jobben. Ettersom det kun dreier seg om påføring av maling går det litt kjappere enn det Olav nevner. Med stripping osv blir det nok nærmere 6-7 dager ja.
Mener å ha lest et sted at etter DYx og NOx kommer NGx...?