DY EI-FHH/LN-NOV - status

Re: LN-NOV - status

Har hørt at alle de nye 800 maskinene som DY skal eie (DYx ) kommer med de kraftigste motoren , samt mye annet topp utstyr. Hva motorer/utstyr kommer leasing maskinen med ? ( Nox)
 
Re: LN-NOV - status

BOE122/B738 has departed KRNT (Renton Muni) enroute to KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 13:02 PST

Og den har hex 4786FD
 

Attachments

  • boe122.jpg
    boe122.jpg
    66.5 KB · Views: 958
Re: LN-NOV - status

Da var det ut og fly igjen:

BOE122/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:15 PDT heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 10:45 PDT.

Expected route: SEA J70 ELMAA AST IMB PDT PELLY

BOE122/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 11:10 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:46 PDT.

Expected route: GLASR GLASR7
 
Re: LN-NOV - status

Er det bare et synsbedrag, eller ser det ut som halen har en litt "ruglete" appearance? Houston, Texas, eller noen andre? :p
 
Re: LN-NOV - status

Ute en tur i dag også ..

BOE122/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 10:45 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:45 PDT.

Expected route: SEA J70 HQM TOU JAWBN JAWBN1
 
Re: LN-NOV - status

Når skal LN-NOV leveres? Det kan ikke være langt unna nå...
 
Re: LN-NOV - status

Den VAR faktisk planlagt igår, men ser ut som den er ventet OSL imorgen tidlig. (24/3)
 
Re: LN-NOV - status

Kan det stemme at DY nå har mer enn 50 B737 i drift ?
I såfall er de jo større enn det som en gang var SASBraathes og SAS Norge!
 
Re: LN-NOV - status

Kan det stemme at DY nå har mer enn 50 B737 i drift ?
I såfall er de jo større enn det som en gang var SASBraathes og SAS Norge!

Uten forkleinelse for DY's vekst i og utenfor Norge.
Men BRASAS hadde vel
737 25 NG fra SAS og
737 19 CL + 8 NG fra Braathens
6 F*50
Om jeg ikke husker helt feil
 
Re: LN-NOV - status

Ikke til forkleinelse av SAS i Norge - DY passerte dem for 12 måneders rullerende passasjermessig når SAS innførte den nye tellemåten i februar 2009 (månedsrapporten ble redesignet) - og på den tid var det bare 43 fly (inkludert MD80ene hos DY.se).
 
Back
Top