Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Osl-krk 1feb08 (dy1048)
Vil nogen være så venlige snart at sende den til CPH![]()
den kommer nok PP
DY kan jo ikke snu maskinen like fort som -300. Ikke fordi vi i kabinen ikke vil eller kan, men fordi det er 40 flere PAX som skal ut samme døren foran og det tar nødvendivis litt mer tid. Så det er vel å anta at de ikke setter den inn på de hyppige OSL-BGO-OSL osv...
Information overflow :drunk:Me too .. det begynner aa se normalt ut nedi doskaala, saa da ser vi hvordan det gaar med litt skotsk kvalitetsmateriale oppaa pasienten ....
So far so good ......
Glitrende satsing på korte T/A tider. Tar jeg feil når jeg påstår at DY da har kortere bakkestopp enn FR?
Hva er SK's bakkestopp i BGO og SVG?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.