DY EI-FHC/LN-NOL - status

Re: LN-NOL Spesial design

Det er den også - men forventningene ble kanskje ikke innfridd.

Her var det mange som måtte legge bort KLEENEX'n :lol::colgate:

Synes den var fin jeg !

Men det er jo et stort kompliment til Norwegian at vi hadde trodd på noe mer spenstig...

Hadde virkelig forventet noe mer av Norwegian her, innrømmer gladelig at det som blir gjort ut av akkurat denne er i grunnen litt skuffende. Ellers helt enig med EB, Norwegian skal ta det som et kompliment! ;)

Synes liveryet var kjempestilig jeg. Flagget på halen var jo tøft. Kan jo brukes som motiv på alle andre DY-maskiner også. Da uten 6000 selvfølgelig, og i en litt større versjon. :rolleyes:

Men det er jo et stort kompliment til Norwegian at vi hadde trodd på noe mer spenstig...

Det er kanskje det?
Resultatet var jo bare en sørgelig bekreftelse på at Norwegian ikke er så spenstig som folk hadde trodd...

Det er jo lov å mene hva man vil om -NOL , men slik maskinen fremstår er det den beste reklame for både DY og Boeing.
Jeg forsøkte tidligere i tråden å si at tallet 6000 kom på , men den var det ingen som tok.
Hadde maskinen fremstått som enkelte håpet på i dreamliner layout ville DY sin identitet nærmest forsvunnet selv om dekoren utvilsomt er fin for Boeing.

Hadde maskinen fremstått som enkelte håpet på i dreamliner layout ville DY sin identitet nærmest forsvunnet selv om dekoren utvilsomt er fin for Boeing.

Saerlig.. Med lappeteppet til Norwegian og Norwegian sin historie med wetlease og mangel paa ferdigmalte fly, sier det seg selv at det spiller liten rolle for DY

Kan de hore seg til for ett svart Acta fly, kan de ogsaa for penger faa seg en spennende livery som Dreamlineren er og den malingen vil garantert ikke flakke av saann som amatoerfolien de puttet paa reklamemaskinene sine.

Saerlig.. Med lappeteppet til Norwegian og Norwegian sin historie med wetlease og mangel paa ferdigmalte fly, sier det seg selv at det spiller liten rolle for DY

Kan de hore seg til for ett svart Acta fly, kan de ogsaa for penger faa seg en spennende livery som Dreamlineren er og den malingen vil garantert ikke flakke av saann som amatoerfolien de puttet paa reklamemaskinene sine.

Min kjære venn Tommy,
Du vet jo selvfølgelig at lakkering av fly normalt skal vare i 5-6 år.
En Acta reklame eller tilsvarende selges for et år av gangen og om den skulle flasse av er ikke det verdens undergang.
Om Boeing betaler for lakkering av fly er en sannhet med modifikasjoner.
Kjøper du en Boeing maskin inngår lakkering i prisen.
Det skal et meget spesielt layout til for at kunden må betale ekstra her.
Det er kanskje det noen mener når det sies at Boeing betaler for lakkering av sitt Corporate fargeskjema.

Det er morsomt å se engasjementet hos folket om denne malingen. Jeg er blant de som 'håpet' å se et Dreamliner-aktig skjema, men jeg har også forståelse for at DY ikke vil la Boeing-reklamen ta overhånd. Etter hva jeg forstår gir Boeing god rabatt for påføring av reklame, og om den er like stor for 'bare' halereklame er selvfølgelig ikke kjent.

Vel - spenningen er utløst, vi har hatt noen morsomme dager med jakt og tipping. Desverre klarte jeg ikke å bli førstemann til å knipse den,men kanskje får jeg den på brikken på vei til flyplassen.

Finnes det en filtermulighet på forumet for å slippe å lese disse ensporede og evneveike kommentarene fra denne mannen? :cry:

Finnes det en filtermulighet på forumet for å slippe å lese disse ensporede og evneveike kommentarene fra denne mannen? :cry:

Javisst, la vaere aa lese det, la vaere aa irritere seg over det...:cool:

Var ikke så fantasifullt dette, men samtidiig har de løst problemet med ett fly angående motiv på halen :p

DY har vel sluttet med reklamemaling ala Acta (en fugl hvisket meg forøvrig i øret at de reklamemalte flyene til DY var det jeg vil kalle "rimelig" (de var en billig "hore"!)) - og det er vel også et forsøk i å få en flåte med nogenlunde like fly. Et Dreamliner-livery passer neppe inn når all annet reklamemaling/folie er faset ut.

Det var ikke helt slik jeg hadde håpet på:( Men tatt i betraktning hva de flyr med per idag, så var det absolutt godtkjent:)...

Legger også merke til at det nå står norwegian.com på skroget, blir spennende og se om hele flåten får det etterhvert, noe jeg tror sterkt det blir. Gjenspeiler selskapets sterke ekspansjon i Europa.

Back