DY EI-FHC/LN-NOL - status

Re: LN-NOL Spesial design

Hmm...det er naa kommet for dagen at dette ikke er 737 # 6000 men # 5999 . Ihvertfall om man regner de som har hatt luft under vingene...eller vil faa luft under vingene....ln 2722 floey nemlig aldri....og vil neppe fly...;)

Hmm...det er naa kommet for dagen at dette ikke er 737 # 6000 men # 5999 . Ihvertfall om man regner de som har hatt luft under vingene...eller vil faa luft under vingene....ln 2722 floey nemlig aldri....og vil neppe fly...;)

Det der skulle en jo tro Boeing selv kunne holde orden på...

Nå vet ikke jeg hvorfor den med ln 2722 ikke fløy, men ble den ikke bygget heller?

Om den ble bygget, er det vel likefullt et line-nummer... ?

Ok, da forstår jeg.

Men hadde ikke den 787´ern vi så i testriggen i januar sitt l/n ?
og den vi så ute ?

God tur! LN-MOW forlater ORD om ikke veldig lenge, du får spane ut av vinduet og se om du ser -6000 på vei!

Noen som vet hva som skjer når NOL kommer til OSL - bærer det rett i hangar, eller blir den stående ute til syning en stund?
Jeg er ferdig på et møte i Oslo sentrum litt før 12 i morgen, og reiser gjerne prematurt ut til OSL dersom det er noen mulighet til å se den!!!

:-) VC-10

Noen som vet hva som skjer når NOL kommer til OSL - bærer det rett i hangar, eller blir den stående ute til syning en stund?
Jeg er ferdig på et møte i Oslo sentrum litt før 12 i morgen, og reiser gjerne prematurt ut til OSL dersom det er noen mulighet til å se den!!!

:-) VC-10

Jeg har vært å tatt imot NOB,NOD og NOF og alle gangene har den gått rett inn i hangaren og lukket dørene bak seg.
Regner med det samme skjer imorgen tidlig også. :(

kl 08:18 a.m local time

DY6000 kommer inn over treshold bane 01R med WF fra Sandane på motsatt bane

3449125791_17e7670832_o.jpg

Enjoy :)

kl 08:18 a.m local time

DY6000 kommer inn over treshold bane 01R med WF fra Sandane på motsatt bane

3449125791_17e7670832_o.jpg

Enjoy :)

Dette var virkelig et nydelig bilde Ole Johan....dumbt at jeg ikke kunne komme fra jobb for aa ta avgangen i gaar....

Fantanstisk flott bilde og nok en stor dag for DY. Men håper de gjør noe med halen framover (ikke på denne maskinen, men de andre). Hvis man farger 3/4 av den øverste delen rødt, og har en blå stripe under, så har man et litt kjedelig, men ok og balansert design. I alle fall til alle heltene dukker opp.

Vakkert bilde Ole Johan, nydelig lys på den også.
Takk for at du deler med oss. :)

Godt at folket er på plass med fotoutstyret. Takk for bilder alle sammen!

Back