DY EI-FHC/LN-NOL - status

Re: LN-NOL Spesial design

Det vet jeg!

Den skal etter planen bli flydd over dammen nå på torsdag, å lander tidlig fredag morgen..;)

Så morgenfugler på ENGM dra opp å knips!

Håper inderlig at denne blir såpass forsinket at den ikke kommer før ved 14 tiden. Må jobbe mellom 0700-1300 på fredag.

Vi får vel en bekreftelse fra Seattle om når den drar av gårde.. ?

Og kanksje med bilde derfra, DC-8-63? :)

Nei det stemmer nok ikke... Schedule for DY6000 (!) er ETD BFI 2000 UTC. Og det er ikke planlagt noen fuelstop underveis. Så det blir ETA OSL 0500 UTC hvis alt går som det skal. Og det gjør det vel...

Nei det stemmer nok ikke... Schedule for DY6000 (!) er ETD BFI 2000 UTC. Og det er ikke planlagt noen fuelstop underveis. Så det blir ETA OSL 0500 UTC hvis alt går som det skal. Og det gjør det vel...

Hvorfor stemmer det ikke da..? 0500 UTC er jo 0700 lokaltid.

Nei, den skal ikke gaa riktig ennå. Regner med å få varsling på telefonen, og det har ikke skjedd ennå ..

Hva mener du med "ikke riktig enda"?, 20:00 UTC er vel fortsatt over 5 timer til..

Kan gjerne vente noen timer ekstra spør du meg, så jeg rekker frem til OSL imorgen og gjerne etter kl 15 :lol:
Kan jo drømme...;)

Sikker på at det er NAX6000?

Finner i hvert fall flightplan på ippc.no

DEPARTURE: KBFI
DESTINATION: ENGM
CALLSIGN: NAX6000
SOURCE: FPL
EOBT: 0904162100
ROUTE: DCT NOSEN DCT 55N116W DCT YBE NCAH
080H/N0451F410 NCAH MEDPA/M078F410 DCT BRAVO
DCT 74N050W DCT 74N040W DCT 73N030W DCT
72N021W DCT 70N010W DCT 67N000E/N0441F410 DCT
ABADA DCT MES

Vi får vel en bekreftelse fra Seattle om når den drar av gårde.. ?

Og kanksje med bilde derfra, DC-8-63? :)

Dessverre sitter jeg innendoers hele dagen...det er nydelig vaer her borte og saa langt er det takeoff mot soer...altsaa ideele fotoforhold....jeg er naere men allikevel langt unna....uansett ville vel Berlin ikke ha satt pris paa bilder :p

da er det i allefall store sjanser for at jeg skal ta med kameraet i morgen :-) begynner 5, så da skal det vel bli muligheter for å knipse maskina :-)

Lander den kl. 07:00, så er jeg klar, for da lander jeg også. Tar red-eye flighten fra BGO kl. 06:10. Da kan det fort bli et mobilbilde av den her i morgen tidlig.

Back