Re: LN-NOL Spesial design
Dette forumet eier jo ingen begrensninger når det kommer til fantasi. Så det skjer ganske så ofte at folk her inne blir så skuffet fordi flyet ikke er blitt en logojet med et helt nytt og fresht design eller lignende.
Og hva er galt med litt fantasi...paa begge sider av gjerdet....lokalt her i Seattle syns jeg det meget bra bruk av Fantasi hos Alaska Airlines naar de feiret at de ble et rent Boeing Selskap med en Dreamliner 737....samtidig kjoerte de en fin kampanje med Fly Local - Buy Local...
Alaska har ogsaa brukt fantasien med Make a Wish Foundation 737'en - skikkelig fantasi full maskin som ogsaa brukes til aa glede barn som har spesielle utfordringer (som jeg ser allt for mye av...) saa fantasi foerer til noe som er bedre.....og ikke saa DAFFt
Quote fra Alaska Airlines Web Sider:
Through our Charity Miles program, Alaska Airlines Mileage Plan members can donate miles to a collective Mileage Plan account designated to benefit our corporate contribution program which includes, but is not limited to:
Make-A-Wish Foundation
Angel Flight West
The Fred Hutchinson Cancer Research Center Min utheving
Alaska Shriners
Hero Miles - a program administered by Fisher House Foundation to reunite families of service members wounded or injured in Iraq or Afghanistan
and several other social service agencies
The charities may then use these donated miles to request airline tickets to help someone receive urgent medical attention, or help grant a special wish to a seriously ill child. Your generosity can help make a difference in someone's life. Please join in supporting these worthwhile organizations. For more information, or to donate miles, contact Customer Care at 1-800-654-5669.
At de har malt egne fly til aa stoette og skape blest om dette er flott bruk av fantasi....og jeg kan underskrive paa at dette er fantasi som virklig skaper glede....saa la oss ikke ha begrensninger i fantasien.....