DY EI-FHC/LN-NOL - status

Re: LN-NOL Spesial design

Jeg kan ikke noe for det, men jeg synest faktisk denne maskinen er ganske så stilig. Det skal tydeligvis veldig lite til før de uberkjedelige hvite halene blir langt bedre!

Ja det skal sies at så snart de får noe på halen så får flyene et langt mindre tampong-preg. Bare synd alt for mange fly er med tomme haler

Synes denne var pen jeg. Men ja, er ikke mye som ska til for og pynte litt på blanke haler.

Kul nok denne, ja, men det er utrolig at Norwegian ikke selv kan finne et symbol til halen sin. Når de får levert nye 737-800 i bøtter og spann, er det enkelt og billig om flyene er ferdiglakkert og desginet til levering. Nå må Norwegian fly med hvite 737-800, alternativt bruke store ressurser på å få dem malt etter levering.

En fugl kvitret meg noe om at det kanskje kan komme en forandring bl.a. på halefinnen når DY begynner å motta de maskinene de har bestilt direkte, men om det er noe som helst hold i dette aner jeg ikke. Tiden vil vise.

Vil bare legge til at det er med stor sannsynlighet at LN-NOL vil fly ut fra værnes fra slutten av april og 8 uker fremover. den kommer da til vere fast innventar på TRD ;)

Noen spesiell grunn til at den ikke vil rotere med de andre maskinene?

Vil bare legge til at det er med stor sannsynlighet at LN-NOL vil fly ut fra værnes fra slutten av april og 8 uker fremover. den kommer da til vere fast innventar på TRD ;)

Vil ikke alle 800´erne til DY bli rotert rundt på de forskjellige baser da?

Last edited:

Så lenge det ikke er behov for tunge servicer så blir den værende, men det kan jo plutselig hende at den ender opp en annen plass, men slik det ser ut no så ska den vere på værnes.

Stiller jeg meg tvilende til. Hvorfor skulle ikke NOL rotere rundt som MOW sier?

Noen som vet når LN-NOL blir levert og fløyet over dammen?

Det vet jeg!

Den skal etter planen bli flydd over dammen nå på torsdag, å lander tidlig fredag morgen..;)

Så morgenfugler på ENGM dra opp å knips!

Hmmm, jeg kommer over med SK236 på fredag morgen. Kanskje jeg får den med da?

Stiller jeg meg tvilende til. Hvorfor skulle ikke NOL rotere rundt som MOW sier?

Du får bare tvile, jeg vet bare jeg skal få fly den ut fra værnes. ;) men jeg skal vere forsiktig med å vere skråsikker, men æ velge å stole fra de hold jeg hørte det fra ;)

Regner med det også blir den som skal gå på TRD-BOO-TOS-BOO-TRD rutene og, da det skal gå med B738 flere ganger i uka.

Regner med det også blir den som skal gå på TRD-BOO-TOS-BOO-TRD rutene og, da det skal gå med B738 flere ganger i uka.

Hvorfor regner du med det? :) -800 skal vel brukes på maaange andre destinasjoner også ut deroppe fra etterhvert vel?

Gir meg egentlig en ganske så stor f*** i hvor de blir brukt hen, jeg bor ikke der oppe mer, men tenker for de spotterne der oppe i nord som kan få 800 på brikka, selv om det er ganske så normalt å se B738 der oppe nå for tiden, ser blant annet at LN-NOS skal til TOS i morra, både LN-NOE og NOF skal til BDU..å til og med KRS får besøk av en B738 i dag, som skal stå der over natta, å gå flere tur/retur KRS-OSL i morgen.

Vi i .NO er vel så heldige at den ender opp i .SE eller .DK :p

Ellers så er det jo alltids noen man kan ringe til som kan endre på hvor flyet skal fly fra hihi ;) :nor

Back