EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: Bonuspoeng på husleie?

Hei,
Har noen av dere forslag til hvordan man kan få bonuspoeng når man betaler husleie? F.eks. vha trumf visa og PayPal - går det an?

Takknemlig for forslag - det ligger jo potensielt noen poeng hver mnd her... :-)

Om du ringer kundeservice til eksempelvis strømleverandør, mobilleverandør osv har de mulighet til å belaste fakturaen din gjennom DIBS, så om du har MasterCard gjennom SAS eller andre flyselskap, har du mulighet til å tjene noen poeng på denne måten.

Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Hei!
Er det mulig å kombinere Ukens trumftilbud og trippeltrumf? I så fall må konfekthamstringen utsettes til i morgen.

På flust.no er det dobbel trippel-Trumf på alle kjøp t.o.m. lørdag. Dvs 6% bonus på alle kjøp. 7% hvis man har Trumf Visa.

På flust.no er det dobbel trippel-Trumf på alle kjøp t.o.m. lørdag. Dvs 6% bonus på alle kjøp. 7% hvis man har Trumf Visa.

Takk for tips, nå ble all julegavehandlingen unnagjort på 10 min på flust.no :)

Får bare opp feilmelding når jeg prøver å overføre fra trumf til Eurobonus. Noen flere som får dette?

Får bare opp feilmelding når jeg prøver å overføre fra trumf til Eurobonus. Noen flere som får dette?

Før så mener jeg du måtte ha stor forbokstav på etternavnet også. Usikker på om det er sånn lenger.....

Jeg har prøvd store og små bokstaver, etternavn både fremlengs og baklengs.. Har sjekket at EB nummer stemmer med det som står på kortet. Sende en mail til kundeservice, og de kunne ikke hjelpe meg.

Jeg får ringe i morgen når de holder åpent...

Det gikk fint for meg, men fikk to feilmeldinger da jeg ikke så at det var KUN etternavn i siste boks.

Hva er minsteoverføring til EB?
Kona har 9950 poeng og jeg ønsker å starte family pooling før det registeres flere flighter...

Når man overfører fra Trumf til EuroBonus, blir ekstrabonusen på 300 poeng (kampanje) inkludert i totalsummen eller kommer den separat?

Status
Not open for further replies.
Back