EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Bestilte nettopp en Tromsøtur (OSL-TOS tur/retur) i samsvar med supertilbudet som går ut ved midnatt. Mange avganger å velge mellom til 4000 poeng pluss 233 kroner. Jeg valgte 26. til 28. september. (PS: mine Eurobonuspoeng kommer fra Trumfpoeng)

Men tilbudene fra SAS om rabatter på hotellopphold var ikke mye å skryte av:

hva_med_litt_rabatt.gif

Bonuspoeng på husleie?

Hei,
Har noen av dere forslag til hvordan man kan få bonuspoeng når man betaler husleie? F.eks. vha trumf visa og PayPal - går det an?

Takknemlig for forslag - det ligger jo potensielt noen poeng hver mnd her... :-)

Re: Bonuspoeng på husleie?

Noen banker lar deg betale huslån med kredittkort. De fleste gjør det dog ikke ... Andre igjen tar et gebyr for å slippe å måtte betale kredittkortkommisjon.

Jeg betaler selv skolepenger for guttungen med Amex .. har skrapet inn ca 140.000 Skypesos på 4 år ...

Re: Bonuspoeng på husleie?

I Norge blir nok dette fort vanskelig, tror jeg. Derimot her i England kan jeg betale det meste med kredittkort. De fleste regningene mine kan jeg betale gebyrfritt med Visa/Mastercard/Amex, noen få tar et gebyr (prosent eller x,-). Husleie kunne jeg også betalt med kredittkort, da med gebyr fra 2 til 4.5% - noe som ikke lønner seg i mitt tilfelle.

Last edited:

Overfør 500 og få 300 ekstra EuroBonus-poeng
Illustrasjonsbilde

Overfør minst 500 kroner i Trumf-bonus senest 30. september og vi gir deg 300 EuroBonus Ekstrapoeng!

Overfører du for eksempel kr 700,- i Trumf-bonus kan du nå bestille en reise tur/retur i Norge.

De ekstra EuroBonus-poengene vises på din EuroBonus-konto innen 2 uker etter at kampanjen er avsluttet.

https://www.trumf.no/Bruke-bonus/Bruk-bonus-pa-reiser/EuroBonuskampanje/

100 kr i Trumfbonus for hver pizza. Betaler man med Trumf Visa betyr det ca 1450 poeng pr pizza. ImageUploadedByTapatalk1410597633.716648.jpg

Tilbud og tilbud, er ikke normal pris på en frossenpizza under 69 kr?

Den Pizzaen smaker ikke veldig bra, men for 1450 poeng så går den vel kanskje ned?

Men det står at man får rabatten som trumf poeng, betyr det ikke da at man betaler 169,- for den og så får 100 poeng til son trumf konto?
Pizzaen er forøvrig fin om den tilberedes riktig, men om den er verd 169,-? Det er jeg ikke sikker på...

Nå er iallefall tilbudet utgått så det er uansett for sent.

Men måten dette fungerer på er at man betaler 169 kr i kassen. Også får man godskrevet 100 kr inn på Trumfkontoen.

Nå er iallefall tilbudet utgått så det er uansett for sent.

Men måten dette fungerer på er at man betaler 169 kr i kassen. Også får man godskrevet 100 kr inn på Trumfkontoen.

Worst case på disse tilbudene er at man betaler 1/n x 7,2 øre for et EB poeng hvor n er andel av total gitt som rabatt. Når n er er større enn 0,65 er det en ok deal selv om man ikke trenger det man kjøper. Trenger man det er det en ren gevinst så lenge etterprisen ikke er betydelig over pris hos Rema etc.

Noen som vet når neste Trippeltrumf er? Hadde håpet på torsdag.

Status
Not open for further replies.
Back