EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Når man overfører fra Trumf til EuroBonus, blir ekstrabonusen på 300 poeng (kampanje) inkludert i totalsummen eller kommer den separat?

seperat, noen uker etter kampanjeslutt....

Trippeltrumf torsdag 12/2 og kanskje det beste tilbudet er 30% trumfbonus på utvalgte varer til Spar. Handle for 100 kr og få 30 trumfkroner...:D:D:D

Ny overføringskampanje: Overfør 500 kr. innen 3. mai og få 300 poeng.

Ny overføringskampanje: Overfør 500 kr. innen 3. mai og få 300 poeng.

Er det bare jeg som synes denne kampanjen ikke akkurat lever opp til forventningene når man hører ordet kampanje?

500kr gir meg 6944 poeng, 300 kampanjepoeng er da en "bonus" på under 5%

Meny Lade i Trondheim feirer 7 årsdag på fredag (17.) og gir 7% Trumf-Bonus denne dagen.

Jeg fikk 75 poeng sist jeg fløy Lufthansa mellom FRA og MUC, så 300 poeng gratis tar jeg gjerne imot...

... som holder til en kvart muffin fra tralla på flyet, hvis man tenker slik på det.
Man skal aldri klage på 25% rabatt på en god muffin ;-)

Ser selvfølgelig poenget, men ser ikke de store intensiver for trumf til å pøse ut poeng så forstår baktankene her..

Noen tips for å få en del trumf poeng , bare 1% noen ganger 3 gjør jo det nesten umulig å få tre siffret konto

Trumf VISA og tanking hos Shell.. Og så kjøper jeg bleier hos Eurospar som gir 25%. Har nå over 4200 poeng på konto og har overført 2000 hittil i år :)

Noen tips for å få en del trumf poeng , bare 1% noen ganger 3 gjør jo det nesten umulig å få tre siffret konto
Uten trumfvisa: 1% hos Norgesgruppen og 0% utenom dagligvare
Med Trumfvisa: 2% hos Norgesgruppen og 1% utenom dagligvare

Jeg tjener poeng på omtrent alt jeg bruker av penger og poengene strømmer jevnt inn. Har booket 10 bonusturer på ett år.

Noen som vet om man kan tilknytte 3,65 % kredittkort som gir direkterabatt på mange varer, som bensin, og også få trumf for det om man handler f.eks. bensin hos Shell. 3,65 kort har et vanlig kontonummer tilknyttet til seg sådet gikk åregistrere som tilknyttet kort på trumf.no. Jeg venter åser om trumf kommer inn også da jeg har betalt med kortet på Shell.

Du får vel trumf om du bruker trumfkortet ditt. At det skulle være noen automatikk, er tvilsomt. Prinsippet her er jo penger tilbake i utvalgte vareområder. Trumf er ikke nevnt i vilkårene.

Status
Not open for further replies.
Back