Jepp, borte fra siden nå.
Er det noen som har forsøkt å legge inn bankkontonr som SAS Amex er koblet til i Trumf-profilen?
Forsøkte nettopp og fikk ingen feilmelding bortsett fra standardbeskjed om at det kan ta inntil 2 dager før kontonr er registrert. Antar at jeg ikke er den første som prøver dette så noen her vet sikkert om det fungerer eller ikke [emoji6]
Kan ikke hjelpe, men er tanken at du da vil få både trumfpoengen og EB poengene ved å bare bruke Amex, kortet, ikke beepe Trumf kortet først?
Skal kjøpe meg koffert og ser at Viatrumf operer med 8% på alle kjøp hos Morris. Når man handler på nett hos Morris kan man også legge inn eurobonusnummer å få 50 ekstra poeng pr 100kr brukt. Hvis man i tillegg til dette bruker kredittkort, som i mitt tilfelle er MC Premium, få trippel opptjening på poeng? Eller vil den ene fordelene kansellere den andre?
Her vil jeg tro du får alle 3.
Joda, det tar tid. Både fra hotels.com og fra SAS. Har fått godkjent noen fra hotels.com for juni og juli, men en fra mai er fortsatt under behandling. For SAS gikk en fra mai nylig gjennom. Så dette tar tid, men pengene kommer jo etterhvert.Andre som har problem med kjøp fra sas og viatrumf? Ting tar jo ekstremt lang tid også. Jallaopplegg
hotels.com funker 100% for meg, aldri problemer, og har sluppet noe claims. Radisson og Qatar derimot er det 100% bom på og etterbehandlingen tar lang tid.
Bruker egen nettleser uten plugins for å handle med viatrumf, for det skal veldig lite til før det skjærer seg.
Ikke overraskende, Jeg har ikke klart få poeng eller netter registrert på deres egen bonusordning selv om jeg bestiller når jeg er innlogget på deres egne sider.Jeg gjør det samme og får også avslag etter lang tid på Radisson.
Og der var SAS tilbake på viatrumf. 45,- som før.