EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Er det noen som har forsøkt å legge inn bankkontonr som SAS Amex er koblet til i Trumf-profilen?

Forsøkte nettopp og fikk ingen feilmelding bortsett fra standardbeskjed om at det kan ta inntil 2 dager før kontonr er registrert. Antar at jeg ikke er den første som prøver dette så noen her vet sikkert om det fungerer eller ikke [emoji6]

Er det noen som har forsøkt å legge inn bankkontonr som SAS Amex er koblet til i Trumf-profilen?

Forsøkte nettopp og fikk ingen feilmelding bortsett fra standardbeskjed om at det kan ta inntil 2 dager før kontonr er registrert. Antar at jeg ikke er den første som prøver dette så noen her vet sikkert om det fungerer eller ikke [emoji6]

Kan ikke hjelpe, men er tanken at du da vil få både trumfpoengen og EB poengene ved å bare bruke Amex, kortet, ikke beepe Trumf kortet først?

Jeg har koblet Tumf VISA-kort til VIPPS kontoen min, og la i dag merke til at det gir 0,5% i trumfbonus.
Ikke så veldig mye, men jeg fører ofte over en del tusen kroner via vipps, så det en del kroner (og etter det bonuspoeng) til slutt.

Det er rart å se hvor mye disse poengene kan forandre handlemønsteret.. Etter Meny sluttet med 7% på fisk, frukt, grønt og grovt brød så blir det i alle fall for meg som er nerd til at man kjøper kun noen ferskvarer på Meny og deretter lemper opp på Kiwi på vei hjem.

Den 25% saken deres er jo bare tull.. Hvis du kjøper løk for 50 kroner (av en eller annen grunn) så utgjør jo dette lite på en 1-2000 kroners handlevogn.

Nesten rart det ikke har vært mer furting om dette.

Ny runde med 50% trumf på Joker. Fredag og lørdag 28 og 29 september er det 50 % på
all frukt og bær.

Skal kjøpe meg koffert og ser at Viatrumf operer med 8% på alle kjøp hos Morris. Når man handler på nett hos Morris kan man også legge inn eurobonusnummer å få 50 ekstra poeng pr 100kr brukt. Hvis man i tillegg til dette bruker kredittkort, som i mitt tilfelle er MC Premium, få trippel opptjening på poeng? Eller vil den ene fordelene kansellere den andre?

Skal kjøpe meg koffert og ser at Viatrumf operer med 8% på alle kjøp hos Morris. Når man handler på nett hos Morris kan man også legge inn eurobonusnummer å få 50 ekstra poeng pr 100kr brukt. Hvis man i tillegg til dette bruker kredittkort, som i mitt tilfelle er MC Premium, få trippel opptjening på poeng? Eller vil den ene fordelene kansellere den andre?

Her vil jeg tro du får alle 3.

Andre som har problem med kjøp fra sas og viatrumf? Ting tar jo ekstremt lang tid også. Jallaopplegg

Attachments

• 08B28B92-F556-4040-87B5-083744BE73CF.jpg
    08B28B92-F556-4040-87B5-083744BE73CF.jpg
    64 KB · Views: 960

Andre som har problem med kjøp fra sas og viatrumf? Ting tar jo ekstremt lang tid også. Jallaopplegg
Joda, det tar tid. Både fra hotels.com og fra SAS. Har fått godkjent noen fra hotels.com for juni og juli, men en fra mai er fortsatt under behandling. For SAS gikk en fra mai nylig gjennom. Så dette tar tid, men pengene kommer jo etterhvert.

Verre er det at SAS har sperret hullet jeg brukte til å få trippel bonus fra ViaTrumf. :(

hotels.com funker 100% for meg, aldri problemer, og har sluppet noe claims. Radisson og Qatar derimot er det 100% bom på og etterbehandlingen tar lang tid.

Bruker egen nettleser uten plugins for å handle med viatrumf, for det skal veldig lite til før det skjærer seg.

hotels.com funker 100% for meg, aldri problemer, og har sluppet noe claims. Radisson og Qatar derimot er det 100% bom på og etterbehandlingen tar lang tid.

Bruker egen nettleser uten plugins for å handle med viatrumf, for det skal veldig lite til før det skjærer seg.

Jeg gjør det samme og får også avslag etter lang tid på Radisson.
Ellers funker de andre jeg har prøve 100%.

Jeg gjør det samme og får også avslag etter lang tid på Radisson.
Ikke overraskende, Jeg har ikke klart få poeng eller netter registrert på deres egen bonusordning selv om jeg bestiller når jeg er innlogget på deres egne sider.

Noen som har benyttet seg av tilbudet med Trumf strøm og kan si hvor lang tid det tok før trumfpoengene var på konto fra bestilling? Det gir 500 trumfpoeng så ikke verst.
Hatt Fjordkraft frem til nå. Lurer på om man får poeng igjen fra Fjordkraft om jeg går tilbake til dem under kampanje etter utløpt oppsigelsestid med Trumf strøm? Hvis ikke, får man fortsatt de 3000 årlige EB-poengene mon tro?

Last edited:

Når det gjelder gjordkraft så får man kun poeng EN gang pr anlegg.
Men har du fått ny måler nummer (eks fra analog til digital måler) så får du bonus en gang til. Det fikk jeg.
Men det virker som om reglene ikke er hogget i sten.
Det går nok bra,var svaret jeg fikk fra 3 forkjellige Fjordkraft selgere når jeg spurte om jeg kunne gå tilbake til fjordkraft igjen,men jeg prøvde aldri med samme måler nummer.

Den kommer og går litt.
Her gjort det siste året.
55kr så 45kr så borte ca 1 mnd.

Status
Not open for further replies.
Back