EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Brillene koster ca 1000kr, så forsåvidt en god pris. Men da er det ikke stort annet å gjøre enn å handle seg nye briller :cool:

Brillene koster ca 1000kr, så forsåvidt en god pris. Men da er det ikke stort annet å gjøre enn å handle seg nye briller :cool:

Hvis du er helt sikker på at ikke du eller noen i din nærmeste krets trenger en innenriks flybillett den nærmeste tiden, så er det dessverre det.

En annen bruk av poengene kan være å konvertere dem til basispoeng... om et høyere statusnivå er innen rekkevidde.

Midlertidig 55 kr/booking hos SAS via Viatrumf (heads up - følg med om kjøpet kommer på listen - jeg har dårlig erfaring med akkurat det)

Det er jo trippeltrumf på torsdag. Dersom jeg handler hos meny på nett og skal hente varer selv. Betaler jeg i butikk eller på nett? Hvordan sikrer jeg å få trippeltrumf? Kan jeg begynne å legge inn bestilling f.eks på ons, men ikke fullføre før på torsdag?

Det er jo trippeltrumf på torsdag. Dersom jeg handler hos meny på nett og skal hente varer selv. Betaler jeg i butikk eller på nett? Hvordan sikrer jeg å få trippeltrumf? Kan jeg begynne å legge inn bestilling f.eks på ons, men ikke fullføre før på torsdag?

Følgende sto i epost fra Meny nå sist søndag, se vedlegg.

Jeg vet ikke om du kan bestille på nett, og betale i butikk. Ville tatt en telefon til Meny butikken din.

Attachments

• 0A49BA6A-D40F-4E93-9E0F-7B24DB5EC799.jpg
    0A49BA6A-D40F-4E93-9E0F-7B24DB5EC799.jpg
    22.1 KB · Views: 1,228

Er ganske sikker på at du må få levet varene på Torsdag.
Jeg har bestillt der en del ganger og kvitteringen på datert på leveringsdagen.

Nok et merkelig spørsmål..

Hvor får man dyre (bra) griller med mest mulig poeng? ViaTrumf eller lignende?

Skjønner at tydeligvis så er griller og flatskjermTver svært viktig i det norske samfunnet. TVen klarer vi å unngå men litt grilling må man jo nesten gi etter på..

Skjønner at tydeligvis så er griller og flatskjermTver svært viktig i det norske samfunnet. TVen klarer vi å unngå men litt grilling må man jo nesten gi etter på..

Om du har DNB MC og følger med på når Power / Elkjøp har kampanjer, samtidig som du har aktivert EB på MC. Så kan du få dradd igjennom litt poeng, men ikke eksepsjonelt mye mer enn ellers.
Men komboen med DNB MC og 25% hos Power/Elkjøp gir bra bang for the bucks..

cdon.com gir 5,5% trumf i kategorien hjem og hage gjennom ViaTrumf.
De har gassgriller opp til 30 laken og kullgriller som er enda dyrere.

Jeg har hatt en ganske merkelig mail-runder nå med Trumf kundeservice.

Et par Radisson-opphold ble avvist på Viatrumf og kundeservice svarte bare at det var avvist og at de var kun et mellomledd som ikke kunne undersøke videre med Radisson. Hele poenget med et mellomledd er vel nettopp dette.

Etter mange mail kom det en teori om at jeg hadde bestilt i min arbeidsgivers navn og brukt en corporate-rate, noe jeg ikke har gjort.

Det jeg har gjort er jo å legge inn mitt Club Carlsson medlemsnummer og det skal vel ikke stoppe ViaTrumf godene? Ellers er det vel ingen poeng å bestille Radisson på Radissons ViaTrumf-link?

Jeg har fremdeles etter mange måneder Radisson opphold som forblir avvist og kundeservice svarer i koder.

Trippel-Trumf neste torsdag!

Og for de som liker å planlegge kommer den neste 25 april og deretter ikke før 13 juni...

Jeg savner denne oversikten, så jeg kunne planlegge.
Noen som vet om det kommer Trippel-Trumf i juli??

Jeg savner denne oversikten, så jeg kunne planlegge.
Noen som vet om det kommer Trippel-Trumf i juli??
Ingen i juli
14. juni
23. august
20. september
25. oktober
15. november
13. desember

Ser ut som det er noe galt med SAS viatrumf for tiden. Prøvde både i dag og i går å bruke linken men får bare en feilmelding. Kan jo gå inn på SAS.no sin side mens jeg er innlogget på Viatrumf men da blir kanskje ikke kjøpet registrert? Andre med problemer?

Ser ut som det er noe galt med SAS viatrumf for tiden. Prøvde både i dag og i går å bruke linken men får bare en feilmelding. Kan jo gå inn på SAS.no sin side mens jeg er innlogget på Viatrumf men da blir kanskje ikke kjøpet registrert? Andre med problemer?

Samme problem her. Kanskje er samarbeidet slutt?

Jepp, borte fra siden nå.

Synd. Det ble jo ca 750 EB poeng per booking. Mer enn man får på innenriks flyreise. Synd hotels.com har gått ned til 2% også (med reward) Nesten så man må vurdere om der er verdt å bruke rewards som ivrig EB samler. 4,5% var en god mellomløsning. Booking.com også bare 3%. Det som dog irriterer med hotels.com er at de gjerne trekker beløpet på kortet selv om det er gratis avbestilling. Da må en jo betale renter og slik om man lar det stå på.kortet. Skjedd med to bookinger hos meg nå og man må selvfølgelig finlese for å finne ut at man belastes med en gang. Sist det skjedde avbestilte jeg og gikk for booking.com istedet hvor gratis avbestilling betyr at man heller ikke trekkes før man er på hotellet.

Viatrumf: Flere tilfeller i det siste hvor hotels.com har vært nede i 2% for å så komme opp i 4.5% igjen etter en kort periode. Gjelder å ha is i magen ser det ut som

Status
Not open for further replies.
Back