EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Ved forsøk å aktivere fast overføring til EB, så kommer det ikke opp noen opsjon for dette. Jeg har kun et valg om overføring til EB. Noen som har fått med seg hvordan man kan gjøre dette? Vil jo ha mest mulig EB poeng for mine Trumf poeng.

Endringen var etter påske så man får ikke valgt det enda

Minner om at i dag er siste mulighet for å overføre Trumf til Eurobonus til 13,88 i kurs.

I morges stenges muligheten for å overføre til etter påske, og da vil engangsoverføringer bare gi 10 i kurs. Jeg overførte slik at saldoen ble et lite stykke under 200 kr så jeg kan legge inn fast overførsel når saldoen blir 200 kr etter påske til 15 i kurs.

Skal omsider dukke inn i Trumf-verden, et par kjappe introduksjonsspørsmål;
bør en absolutt skaffe seg et trumf-betalingskort, eller er det mye å hente uten det og ?
Viatrumf og flyreiser; bestille via Sas eller Expedia ?

Last edited:

Er det ikke regnet ut en plass at et SAS kredittkort + trumf gir mest poeng?

Skal omsider dukke inn Trumf-verden, et par kjappe introduksjonsspørsmål;
bør en absolutt skaffe seg et trumf-betalingskort, eller er det mye å hente uten det og ?
Viatrumf og flyreiser; bestille via Sas eller Expedia ?
Flyreiser. Nei,Ikke bruk Expedia.
Hoteller. Ja, Bruk Expedia.
Trumf Visa. Tja,Du får 1% mere trumf i forrhold til å skanne trumf kortet.
Ikke stort å vinne der,men det er gratis.
Kort sagt er det hos ViaTrumf du måker inn poeng.
Bruk Expedia der for hoteller og se om det er mere netthandel du kan gjøre der.

Det spørs vel helt hvor du er i kredittkortverdenen fra før av.
Det viktige er at du bruker et kredittkort som gir noen fordeler.

Skal du bruke kredittkort som gir trumfopptjening er vel Shell Mastercard best.
Trumf Visa gir dårligere opptjening alle andre steder enn i Norgesgruppens butikker.

Jeg bruker Shell mc til alt og swiper trumfkortet hos Norgesgruppen og coopkortet hos Prix og gjengen.
Viatrumf kombinert med Expedia har gitt meg gode priser på leiebil med god poengopptjening.

Takk for svar, er registrert på ViaTrumf nå, har AmEx og Sas World Mastercard, skal få optimalisert det hele. :)

Takk for svar, er registrert på ViaTrumf nå, har AmEx og Sas World Mastercard, skal få optimalisert det hele. :)

Men får bare opp`Søker etter nettbutikk, vennligst vent.´ når prøver å komme inn på Sas på ViaTrumf-siden, er det et problem kun i dag eller hos meg, mon tro ?

Men får bare opp`Søker etter nettbutikk, vennligst vent.´ når prøver å komme inn på Sas på ViaTrumf-siden, er det et problem kun i dag eller hos meg, mon tro ?

Løste seg når jeg skifta fra Safari til Chrome !

Hotels.com
Det jeg derimot stusser på er hvordan jeg kan velge om jeg vil ha reises eller ikke. Tidligere mener jeg å huske jeg tidligere kunne velge dette inne på viatrumf, men når går jeg jo bare automatisk inn på hotels.com.
Spilte ingen rolle hvilken link du brukte før. Det som spiller en rolle er om du er logget inn på hotels.com eller ikke (dvs. det avgjør med eller uten rewards, så vidt jeg hr funnet ut)

Akk o ve, hadde gått meg hus forbi at siste frist for normaloverføring var i mars. Da ble det en god del mindre poeng her i huset enn det kunne blitt :( Regner med det ikke vil hjelpe å ta det i 200kr segmenter (som vil ta mye tid) etter nyåpningen heller?

Et tilbakeskritt for bleieskiftarbeidere: de 25% på bleiene hos Spar blir nå trukket fra i kassa i stedet for å overføres til trumf :(

Jeg har hatt en ganske merkelig mail-runder nå med Trumf kundeservice.

Et par Radisson-opphold ble avvist på Viatrumf og kundeservice svarte bare at det var avvist og at de var kun et mellomledd som ikke kunne undersøke videre med Radisson. Hele poenget med et mellomledd er vel nettopp dette.

Etter mange mail kom det en teori om at jeg hadde bestilt i min arbeidsgivers navn og brukt en corporate-rate, noe jeg ikke har gjort.

Det jeg har gjort er jo å legge inn mitt Club Carlsson medlemsnummer og det skal vel ikke stoppe ViaTrumf godene? Ellers er det vel ingen poeng å bestille Radisson på Radissons ViaTrumf-link?

Jeg opplever at expedia og Hotels.comg virker100% av gangene, Qatar og Radisson er helt bingo med dårlig vinnermulighet.

Jeg fikk for ca 2 år siden avslag på en expedia booking.
Ikke noe rart med den bestillingen men den ble ikke registrert.
Da jeg kontaktet viatrumf be de meg sende bestillingsnummer/bookingnummer osv.
5 brev frem og tilbake med viatrumf.
Etter at de hadde fått ALLT av dokumenter osv sa de bare,vi vet ikke men det er avslått.
Det var det.
PS: Nesten ETT år senere fikk jeg plutselig godskrevet dette "avalaget" uten noe form for mål og mening.
Siden den gang bruker jeg egen browser (edge) som aldrig ellers brukes,KUN for viatrumf bookinger.
Har funket 100% siden.
Expedia ser også ut som de har startet med standard godskriving av penger til viatrunf ca 1 uke etter utsjekking.
Før tok det 2 mnd.

Last edited:

Noen som har opplend å få minus på Trumfkonto? Jeg hadde ca 200 kr ved månedskiftet, men nå står det -110kr? Ikke gått noe ut fra konto heller.

Har noen poeng (36000) som går ut snart og har ingen reiseplaner med det første. Da lurer jeg på hva som er best å bruke de på? Har sett på www.saseurobonusshop.com og funnet noen Ray-Ban solbriller som var priset til 31610 poeng. Er dette effektiv bruk av poengene?

Har noen poeng (36000) som går ut snart og har ingen reiseplaner med det første. Da lurer jeg på hva som er best å bruke de på? Har sett på www.saseurobonusshop.com og funnet noen Ray-Ban solbriller som var priset til 31610 poeng. Er dette effektiv bruk av poengene?
Om du sier at du får 15 poeng per Krone fra Trumf, så utgjør det ca 2100 kroner.
Hva koster brillene ellers?

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Om du sier at du får 15 poeng per Krone fra Trumf, så utgjør det ca 2100 kroner.
Hva koster brillene ellers?

Hvis alternativet er at poengene går ut er det jo nesten irrelevant hva brillene egentlig skulle kostet

Status
Not open for further replies.
Back