EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Litt OT, men handler i det minste om Shell Mastercard.

Fikk mail i dag hvor de reklamerer for at de nå inkluderer "tankefeil-forsikring" om man betaler med sitt Shell Mastercard ved fylling.

Vilkåret med antall liter feilfylt må jeg si er en smule komisk. Om man altså oppdager etter 5 liter at man har fylt bensin i stedet for diesel så må man huske på å dra på 15 liter til sånn at man oppfyller kravet om minimum 20 liter :p

Har du noen gang fylt feil drivstoff? Det er lettere enn du tror. Betaler du drivstoff med ditt Shell MasterCard aktiverer du en forsikring som gjelder i 60 dager. Fyller du feil drivstoff dekker forsikringen inntil 3 000 kr i kostnader for sanering av tanken og bytte av drivstoffilter. Husk at du må fylle minst 20 liter. Forsikringen forlenges med 60 dager ved hver ny tanking.

http://shellmastercard.no/produktin...utm_medium=email&utm_campaign=shellmastercard

Trudde det uansett var litt dyrare enn 3000 for å fikse dette, så beste er å fylle rett!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Nettbutikken til Spar/EuroSpar gir denne uken 10% på all handel som gjøres i nettbutikken. Greit å vite om man bor i Oslo og omegn da det kun er her de leverer/tilbyr henting p.t.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nettbutikken til Spar/EuroSpar gir denne uken 10% på all handel som gjøres i nettbutikken. Greit å vite om man bor i Oslo og omegn da det kun er her de leverer/tilbyr henting p.t.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan nevne at de sjokoladeplater til 40% rabatt hvis man trenger å fylle opp til jul.

Ellers kan dette være attraktivt å kombinere med deres 25% på barnemat og bleier, men prispunktet deres er høyt i utgangspunktet.

Trudde det uansett var litt dyrare enn 3000 for å fikse dette, så beste er å fylle rett!

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Tror jeg måtte ut med i overkant av 3000 for noen år siden, da hadde jeg dog ikke starta bilen..
Man bør egentlig bare ta hintet å dra hjem å legge seg når man for første gang på sikkert ti år står og fyller bensin, uten å tenke noe videre over det..

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Er det noen som vet om man kan registrere Trumf VISA på Vipps og dermed få poeng?

Vipps Faktura bør vel gi trumf-poeng på Shell mC siden det ikke er overførsel men betaling for en varetjeneste?

Jeg skal kjøpe ny bil i helgen, og hadde håpet å få hanke inn en slump med EuroBonus på handelen.

Forhandleren, Birger N. Haug, aksepteterer ikke Amex, men Mastercard.
Men slik jeg forstod det på selger, så foretar vi betalingen over nettbank mot et kontonummer hos dem.

Er det da noen lur måte å gjøre for å få noe poeng på denne affæren....?

Er det noen som vet om man kan registrere Trumf VISA på Vipps og dermed få poeng?
Har MC på Vipps og får poeng hver gang jeg vippser. Strengt tatt kan vel sitte og vippse frem og tilbake med samboer og samle opp en god slump med poeng.

Jeg skal kjøpe ny bil i helgen, og hadde håpet å få hanke inn en slump med EuroBonus på handelen.

Forhandleren, Birger N. Haug, aksepteterer ikke Amex, men Mastercard.
Men slik jeg forstod det på selger, så foretar vi betalingen over nettbank mot et kontonummer hos dem.

Er det da noen lur måte å gjøre for å få noe poeng på denne affæren....?

Da må du spørre om å få betale med mastercardet hos de.

Spar gir 40% trumf på frukt og grønt førstkommende Fredag og Lørdag

Re: Hotels.com Welcome Rewards

Er det ikke mulig å legge inn Bank Norwegian kortet på Trumf?

Ser ikke sånn ut
Kan jeg registrere flere bankkort på medlemsskapet mitt?

Ja, har du flere bankkort (gjelder debetkort/bankaxept-kort med kontonummer med 11 siffer) kan du spare Trumf med alle kortene. Du må logge deg inn for å registrere flere bankkort, klikk her. Kredittkort av typen Shell MasterCard og Trumf Visa blir automatisk knyttet opp mot ditt Trumf-medlemsskap.

https://www.trumf.no/Om-Trumf/Hjelp/#Bankkort

Nei, det funker ikke med andre kredittkort enn de TG923 nevnte. Du kan i midlertidig trekke trumfkortet først og betale med bank norwegian etterpå, da får du 1% trumf.

Nei, det funker ikke med andre kredittkort enn de TG923 nevnte. Du kan i midlertidig trekke trumfkortet først og betale med bank norwegian etterpå, da får du 1% trumf.
Trumfkortet først og etterpå betaler jeg med AMEX på KIWI. Det gikk ikke å legge inn AMEX hos Trumf.

Da er Nordic Choice Hotels med på Via Trumf. 4% er ikke galt. Muligheter for trippel-dip her.

Trumfkortet først og etterpå betaler jeg med AMEX på KIWI. Det gikk ikke å legge inn AMEX hos Trumf.

Hvilket kan gi pene 34,89 EB-poeng pr. hundrelapp dersom du har Amex Platinum og overfører trumfen til EB når de lokker med noen ekstrapoeng for å gjøre det.

Nydelig, det skulle gi 2,25 EB-poeng per krone brukt på frukt og grønt, det. Her er det bare å leve sunt, folkens!

Noen Erfaring med Dobbel dip og Nordic Choice hotels?
kun forhandsbetalte rom, eller går dette på alle rater?

Status
Not open for further replies.
Back