EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Jeg har så langt tilgode å få registrert mine opphold på Via Trumf. Har en sak gående på fire opphold med kundeservice nå. Skal bli spennende å se resultatet, da jeg egentlig har ganske lave forventninger.

Nesten alle mine Expedia/Holtes.com bestillinger har hatt masse kundeservice...ikke registrert...og til slutt,etter flere brev fått endelig avslag fra via trumf selv om de hadde fått allt kvitteringer osv...
Det morsomme er at de...de siste måndene har begynnt og tikke inn KR...KR...KR...som aldri før...til min viafrumf konto...med alle de avslåtte brevene og maset....fra i sommer så...litt som sas kundeservice...ingen vet akkuratt hva de driver med.

Har også en sak gående med viatrumf. Purret på purringen min uten svar. Er det noen som har fått pengene i det hele tatt? :p

Eg er tydeligvis av dei heldige. Har fått pengar for samtlige av mine transaksjonar (hovudsakleg Hotels.com, men også Lensway, Lensstore, DustinHome osv.)

Har ikkje måtta purra på nokon av dei, men enkelte tar fleire månadar å bekrefta.

Jeg har også vært heldig med Viatrumf, i alle fall helt frem til nå nylig. Plutselig synes ingenting å bli registrert mer, selv om jeg er svært nøye under bestillingsprosessene (og dokumenterer det hele med skjermdumper). Har ennå ikke fått svar fra Kundeservice, og hvis det er slik at det tar månedsvis å purre og styre med dette, så tror jeg rett og slett at jeg dropper hele Viatrumf.

Trumf-poeng gir bra uttelling ved overføring til SAS Eurobonus spesielt om man skal ta med seg barn, bruke en CT eller reise i business interkontinentalt. Spesielt gunstig hvis man skal gjøre alle de tre tingene samtidig. Jeg har derfor lurt på om jeg skal "kjøpe" trumf-bonus av andre, noe som er tillatt. Er det noen her som har gjort det ? Kanskje betale 5-10 % ekstra for trumfkronene da ? Synspunkter ?

Last edited:

Trumf-poeng gir bra uttelling ved overføring til SAS Eurobonus spesielt om man skal ta med seg barn, bruke en CT eller reise i business interkontinentalt. Spesielt gunstig hvis man skal gjøre alle de tre tingene samtidig. Jeg har derfor lurt på om jeg skal "kjøpe" trumf-bonus av andre, noe som er tillatt. Er det noen her som har gjort det ? Kanskje betale 5-10 % ekstra for trumfkronene da ? Synspunkter ?

10% ekstra gir 12,6 eb-poeng pr trumfkrone vs 13,88, så fremdeles god butikk. Kjør på.

Heisann!

Jeg er ny på forumet, men har nettopp skrevet denne artikkelen på Dinero.no om kredittkort som gir SAS EuroBonus-opptjening. Tenkte det kunne være relevant for dere her inne. :)

Artikkelen inneholder en komplett liste over kort som gir EuroBonus, enten direkte eller indirekte, samt hvor mange poeng kortene gir.

https://dinero.no/eurobonus-best-kredittkort/

Sjekk den ut om den høres relevant ut, og kom gjerne med tilbakemeldinger :)

Heisann!

Jeg er ny på forumet, men har nettopp skrevet denne artikkelen på Dinero.no om kredittkort som gir SAS EuroBonus-opptjening. Tenkte det kunne være relevant for dere her inne. :)

Artikkelen inneholder en komplett liste over kort som gir EuroBonus, enten direkte eller indirekte, samt hvor mange poeng kortene gir.

Er det ok med egenreklame på dette forumet?

Er det ok med egenreklame på dette forumet?
Her er det vel bare en relevant artikkel som det vises til og ikke et produkt som selges.

Det er uansett flere hakk bedre enn de som "helt tilfeldig har funnet på nettet" en tjeneste som de uhemmet skryter av som første post på forumet.

Heisann!

Jeg synes dette var riktig nyttig lesning med eksemplene du gir.
(satser på at regnestykkene stemmer ;-)

Jeg forstår ikke at dette skulle være "egenreklame" for noe som helst, og ser det ikke som kritikkverdig i det hele tatt. Du har tatt deg bryet med å sette sammen en oversikt som jeg og sikkert mange flere finner nyttig. Er det ikke det som er poenget her, da; å dele relevant og poenggivende iformasjon? Takk for oversikten!

Dette er ingen kommersiell artikkel, men en oversikt jeg håper kan bli nyttig for EuroBonus-jegere. Jeg savnet informasjonen selv, og hadde det gøy med å bruke tid på å finkjemme markedet. :)

Vi driver også med affiliate, men ønsker uavhengig av dette å skrive så mange relevante, redaksjonelle artikler som mulig. Dette er en av disse. Alt som omfatter reise, ferieøkonomi, lån, kredittkort og forbruksøkonomi generelt er noe vi ønsker å skrive om. :)

Hvis dere mener at artikkelen ikke er relevant er det bare å fjerne den.

Nyttig! Skulle hatt betre kort til SAS, så spørs om det blir SAS MC eller Shell då. Det er vel det som oppnåeleg.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Nyttig! Skulle hatt betre kort til SAS, så spørs om det blir SAS MC eller Shell då. Det er vel det som oppnåeleg.

Shell MasterCard vil i så måte gi litt mer opptjening enn SAS MC, samtidig som det ikke har årsavgift og et par flere fordeler. Når det er sagt gir SAS MC 3000 poeng i velkomstbonus også. Anbefaler å veie disse kortene opp mot hverandre :)

Shell MasterCard gir deg jo muligheten til å velge om du vil ta ut opptjent trumfbonus i cash eller EuroBonuspoeng - det er jo også en fordel.
Er ikke alltid det er viktigst å få flest mulig poeng - det kan i all fall for mitt vedkommende variere fra år til år

Dette er ingen kommersiell artikkel, men en oversikt jeg håper kan bli nyttig for EuroBonus-jegere. Jeg savnet informasjonen selv, og hadde det gøy med å bruke tid på å finkjemme markedet. :)
Dette ser jo ut som en kopi av InsideFlyer/Bonusfeber sin guide. Der har jo en slik guide vært publisert og oppdatert i et par år nå... :p

AmEx Green med MR anbefales om du ønsker et med relativt lav årsavgift og god opptjening. Begynner å bli en del som tar AmEx nå, til og med Coop Extra-butikken her i nabolaget tok AmEx fom. rundt nyttår. En kombinasjon av de to hvor du kan benytte Shell MasterCard hvor American Express ikke blir tatt er en veldig god kombinasjon.

Last edited:

Dette ser jo ut som en kopi av InsideFlyer/Bonusfeber sin guide. Der har jo en slik guide vært publisert og oppdatert i et par år nå... :p

Har ikke kopiert fra noen, har bare undersøkt hvert enkelt kort og hvilke kort som gir EB-opptjening. Har du lenke til en slik guide? :)

Den er faktisk slettet nå ser jeg. :o

Du kan fortsatt lese den her: https://web.archive.org/web/2015113.../tjen-eurobonus-poeng-nar-du-betaler-med-kort
Har selv postet slike lister som jeg har beregnet flere ganger her på forumet, utfordringen er å holde informasjonen oppdatert.

Ellers nytt tilbud for overføring av poeng som ikke er all verden, men det lønner seg likevel å overføre 501 kroner.
"Overfør minst 500 kroner i Trumf-bonus senest 27. februar og vi gir deg 300 EuroBonus Ekstrapoeng!"

Status
Not open for further replies.
Back