EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Jeg har i alle år vært veldig trofast mot booking.com, da jeg har bare positive erfaringer med de, men den her viatrumfen man får på hotels.com er jo veldig fristende....

Hvis man booker hotell for 10,000.- med hotels.com, får man både 8% trumfbonus på viatrumf og eventuelle eurobonuspoeng på kredittkortet? (Med andre ord over 13000 EB-poeng hvis man betaler med AmEx??)

Betaler man for hotellet på hotels.com eller når man er på hotellet?
(Det er jo det som kan være på problemet med booking.com, man betaler på hotellet, og langt fra alle tar Amex...)

Hvilke erfaringer har folk med dette?

Har mange ganger brukt linken fra Viatrumf, men har enda ikke fått inn ett eneste øre hos dem. Men vanlig opptjening og rabattkoder funker fortsatt.

Trippeltrumf på torsdag, iallfall på Meny.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har mange ganger brukt linken fra Viatrumf, men har enda ikke fått inn ett eneste øre hos dem. Men vanlig opptjening og rabattkoder funker fortsatt.

Regn med ca 6 mnd om du får poeng.
Du må ALLTID mase på via trumf da,om du skal få noe.
Og...
kan ikke mene å ha sett disse reglene noen steder...
men de (via) mailer meg og sier
Du kan ikke dobble dippe...
dvs
Få kick back (santander)/ reward shop (norwegian air),og Via.
Du får KUN EN av disse.
vtf...

Jeg har i alle år vært veldig trofast mot booking.com, da jeg har bare positive erfaringer med de, men den her viatrumfen man får på hotels.com er jo veldig fristende....

Hvis man booker hotell for 10,000.- med hotels.com, får man både 8% trumfbonus på viatrumf og eventuelle eurobonuspoeng på kredittkortet? (Med andre ord over 13000 EB-poeng hvis man betaler med AmEx??)

Betaler man for hotellet på hotels.com eller når man er på hotellet?
(Det er jo det som kan være på problemet med booking.com, man betaler på hotellet, og langt fra alle tar Amex...)

Var mye styr i begynnelsen, men nå bruker jeg en netteser uten adblocker til booking og da har det funket det greit.

Husk at du også får de vanlige 10. natt gratis på hotels.com i tillegg. NB! Du får ikke Trumf om du bruker rabattvouchers. Om du bruker gratisnatt får du trumf på evt. overstigende beløp.

Om du betaler på hotellet eller hotels.com bestemmer du selv, men har opplevd de ikke tar Amex om hotellet ikke gjør det.

3x Trumf Alle Meny Oslo hjemmelevering til 1 Aug

Test vår nettbutikk. Få Trippel-Trumf frem til 31.08.2016.

Få varene levert på døren fra kr 69!
Det koster kr 69 å få varene levert på døren dersom du handler for over kr 1000. Handler du for under kr 1000 er prisen kr 89.

Hent varene i butikken fra kr 0!
Det er gratis å hente varene i butikken dersom du handler for over kr 1000. Handler du for under kr 1000 er pisen kr 49.

https://meny.no/nettbutikk/?utm_sou...tent=Nettbutikk&utm_campaign=V4&agrecid=.IfAD

Får aktivert tilgang til nettbutikken i morgen. Får teste litt og se hvilke bonussatser som slår inn ved f.eks. betaling med Trumf Visa, samt om sunnhetsbonusen på 7% slår til om man kjøper f.eks. frukt og grønt.

Hei godtfolk.

Jeg prøvde for første gang for 10 dgr siden å overføre fra trumfsiden min inn på eurobonuskontoen min. Pengene har forsvunnet fra trumfsiden min, men det står ingenting om hvor de har forsvunnet ( historikk osv)

Min kjæreste har også overført fra sin trumfside inn til mitt eurobonusnr, men ingenting har skjedd.

Sas på telefon kunne ikke svare.(!!)

Noen andre som har opplevd dette? Står at det skal ta 3-4 virkedager.

Tusen takk for svar.

Får aktivert tilgang til nettbutikken i morgen. Får teste litt og se hvilke bonussatser som slår inn ved f.eks. betaling med Trumf Visa, samt om sunnhetsbonusen på 7% slår til om man kjøper f.eks. frukt og grønt.

Lyst til å dele noen erfaringer?

Hei godtfolk.

Jeg prøvde for første gang for 10 dgr siden å overføre fra trumfsiden min inn på eurobonuskontoen min. Pengene har forsvunnet fra trumfsiden min, men det står ingenting om hvor de har forsvunnet ( historikk osv)

Min kjæreste har også overført fra sin trumfside inn til mitt eurobonusnr, men ingenting har skjedd.

Tusen takk for svar.

Erfaringsmessig tar det 7-10 dager

Men er det ikke veldig rart at det ikke har kommet inn etter 14 dgr og at det i tillegg ikke står noe inne på trumf sine sider?

Får 7% på frukt.
3% på allt annet (tom 31 aug).
Er inne på konto etter ca 5 dager.
Levering på døra funker perfect.
Frysvarer er garantert fortsatt frozne ved ankomst.
Får SMS når de kjører fra butikken.
Og tlf når de er utenfor.

Og de forventer ingen driks.

Last edited:

Har kun testet bestilling for henting i butikk. Det har fungert fint - ved bestilling kan man velge hvilket tidsintervall som varene ønskes uthentet.

Flinke til å plukke varer med god holdbarhet osv.

Og drøss av Trumfbonus når man også betaler med Trumf Visa. En typisk handlekurv snitter rundt 5,4% bonus (Trippel-Trumf + Sunnhetsbonus + Trumf Visa).

Hei godtfolk.

Tusen takk for svar.

Men er det ikke veldig rart at det ikke har kommet inn etter 14 dgr og at det i tillegg ikke står noe inne på trumf sine sider?

Trumf har tekniske problemer og klarer ikke å overføre poeng på 3-4 dager i sommer.
De sier systemet er automatisk, men det er bull****. Det er en person som må sitte å følge med og kontrollere overføringene. Denne personen er nå på ferie.

Jeg har ringt og sendt e-post. Se svarer jeg fikk i dag:
Hei!
Ett beløp på 1150,00 kr er reservert til konvertering til Euro Bonus, vi har dessverre litt tekniskeproblemer som har resultert i at det har blitt forsinkelser i utbetaling, de vil nok komme inn iløpet av uken:)

Med vennlig hilsen
Trumf kundeservice

Så det er ikke annet å gjøre enn å spørre seg med tålmodighet og gjerne sende noen sinna e-poster så de skjønner at de må ta seg sammen.

Jeg lurer på om ViaTrumf har hatt noen veldig effektive sommervikarer. I løpet av de siste dagene så har det både kommet inn oppgjør for en booking fra mai og en fra starten av juli..

Viatrumf er jo helt sheriff. Har tjent 50.000 EB poeng for sommerens hotellkjøp.

Gosh darn, sier nå jeg.

20 % trumf hos stayhard.no :)
Btw er det bestandig at man ikke får bonus på mva?

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back