Ellers nytt tilbud for overføring av poeng som ikke er all verden, men det lønner seg likevel å overføre 501 kroner.
"Overfør minst 500 kroner i Trumf-bonus senest 27. februar og vi gir deg 300 EuroBonus Ekstrapoeng!"
https://www.trumf.no/Bruke-bonus/Bruk-bonus-pa-reiser/EuroBonuskampanje/Hvor finner du det tilbudet? Det har ikke jeg fått. Er kanskje ikke god nok Trumf -kunde?
Jeg ser tilbudet når jeg klikker på linken din, men når jeg logger inn på egen konto finnes det ikke. Det er kanskje individrelatert?
Hvor mange tusen tror man egentlig lønner seg å brenne av på dette?I morgen og lørdag kan man gå amok på Eurospar med å kjøpe sprayer, vaskemiddel og div!
Ellers nytt tilbud for overføring av poeng som ikke er all verden, men det lønner seg likevel å overføre 501 kroner.
"Overfør minst 500 kroner i Trumf-bonus senest 27. februar og vi gir deg 300 EuroBonus Ekstrapoeng!"
Hvorfor 501? 'Minst 500' innebærer vel at 500 er nok?
Hvorfor 501? 'Minst 500' innebærer vel at 500 er nok?
I morgen og lørdag kan man gå amok på Eurospar med å kjøpe sprayer, vaskemiddel og div! I tillegg er det 20 poeng pr 100kr med SAS Eurobonus MasterCard samme dagene!
][/URL]
Stemmer, 501 er regelrett sløsing ^_^
Ser ut som Esso er ny partner. 70 øre i rabatt per liter i form av Trumf poeng
Litt dårligere enn 365 rabatten, men ikke veldig mye
Noen som aner sånn ca hvor lenge det er til neste gang man får ekstra eurobonuspoeng for å overføre trumfbonus til SAS?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.