EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Perioden for opptjening av trippel-Trumf i nettbutikken til Meny er forlenget nok en gang. Nå er det trippel-Trumf til 31.10.16 (var 31.08.16 etter at det først var 31.07.16).

Trippeltrumf førstkommende torsdag iflg. diverse plakater i butikken.

Trippeltrumf førstkommende torsdag iflg. diverse plakater i butikken.

Mulig butikken du var i har vært sløve og ikke tatt ned plakatene? Det var iallfall Trippel Trumf torsdag forrige uke (25.08).

Hei,

Er det noen som har prøvd å kombinere viatrumf med eurobonus opptjening ved kjøp på internett? Er det mulig?

Jeg har gått via viatrumf sine sider til apple og der har jeg blitt spurt om jeg ønsker å opptjene poeng med eurobonus. (ved hjelp av installert ad-on i nettleser)

Jeg har gått via viatrumf sine sider til apple og der har jeg blitt spurt om jeg ønsker å opptjene poeng med eurobonus. (ved hjelp av installert ad-on i nettleser)
Uten at jeg kjenner detaljene så vil jeg tippe at den ene kansellerer den andre (det er normalt det som skjer med reklame-hijack-plugins).

De siste dagene har jeg ikke klart å logge inn hos ViaTrumf. Siden går bare i loop når jeg skal logge inn og jeg kommer tilbake til innloggingssiden. Har prøvd ulike browsere men det er ingen forskjell. Er det andre som har det samme problemet eller er problemet lokalt her hos meg?

Den siste transaksjonen i kjøpsoversikten har ikke ført til at saldoen min økes. Den transaksjonen var jeg avhengig av for å kunne overføre enda en 500-lapp på kampanjen som utløper i dag. Noen andre som har vært borti dette?

Perioden for opptjening av trippel-Trumf i nettbutikken til Meny er forlenget nok en gang. Nå er det trippel-Trumf til 31.10.16 (var 31.08.16 etter at det først var 31.07.16).

Nok en forlengelse av Trippel-Trumf i nettbutikken. Denne gangen forlenget t.o.m. 31.12.2016 ;)

Last edited:

Jeg har lekt meg litt nå med dette Trumf og ViaTrumf og legger merke til er par ting..

- Disse poengene kommer jo aldri og noen av dem står som pending på vistrumf.no. Tilbakemeldingene fra ViaTrumf kudeservice virker veldig god dag mann økseskaft. Er det India eller robot-svar?

- Ser at hvis man for eksempel bestiller Airliner World gjennom ViaTrumf og bladkongen, så er det ganske nøyaktig dobbelt så dyrt som å bestille det direkte fra Key Publishing (inkludert porto til Norge)

Har heller ikke klart å logge inn i går eller i dag. Det virker jo smått utrolig at man ikke da engang lager en mininotis på forsiden om innloggingsproblemer.

Det har også helt bråstoppet å komme inn Trumf. Det gikk fort og fint i sommer, men så var det bare helt bråbrems.

Har heller ikke klart å logge inn i går eller i dag. Det virker jo smått utrolig at man ikke da engang lager en mininotis på forsiden om innloggingsproblemer.

Det har også helt bråstoppet å komme inn Trumf. Det gikk fort og fint i sommer, men så var det bare helt bråbrems.

Jeg får logget inn i dag, på både trumf og viatrumf. Har logget inn via mobilen.

For øvrig så jeg en notis om at trumf skulle holde nettsidene stengt i helgen som var grunnet systemoppdateringer.

IT forbedring fra SAS og/eller Trumf. Overførte i morges og poengene er allerede på konto.

Overføre til Eurobonus idag, gikk også øyeblikkelig. Veldig fornøyd med det!

Jeg har lekt meg litt nå med dette Trumf og ViaTrumf og legger merke til er par ting..

- Disse poengene kommer jo aldri og noen av dem står som pending på vistrumf.no. Tilbakemeldingene fra ViaTrumf kudeservice virker veldig god dag mann økseskaft. Er det India eller robot-svar?

- Ser at hvis man for eksempel bestiller Airliner World gjennom ViaTrumf og bladkongen, så er det ganske nøyaktig dobbelt så dyrt som å bestille det direkte fra Key Publishing (inkludert porto til Norge)

Dette ViaTrumf kundesenteret gir jo klare flash backs til den indiske kundeservicen du får i UAE. Du får først et svar som er helt bak mål, og etter det så slutter de helt å svare på henvendelsen.

Har vel en 3-4 handler der nå som ikke er registrert. Dette kan da vel ikke være så vrient?

Status
Not open for further replies.
Back