EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Mine hotels.com bookinger stod "under behandling" i 2 måneder før jeg tok kontakt med dem for å mase. Etter ytterligere 1 måned har dem overført 1 av 5 overnattinger.

Slik det ser ut får jeg bare % av bookingkost minus mva og avgifter. Fikk du 9,6 % av det totale beløpet?

Står vel i vilkårene at du ikke får på avgifter.

Mine hotels.com bookinger stod "under behandling" i 2 måneder før jeg tok kontakt med dem for å mase. Etter ytterligere 1 måned har dem overført 1 av 5 overnattinger.
Slik det ser ut får jeg bare % av bookingkost minus mva og avgifter. Fikk du 9,6 % av det totale beløpet?

Fikk 9,6% av alt ja, merk at jeg brukte Expedia og ikke Hotels.
På alle som står "under behandling" er det også 9,6%

Fikk 9,6% av alt ja, merk at jeg brukte Expedia og ikke Hotels.
På alle som står "under behandling" er det også 9,6%

Da er det nok mer rabatt å hente ved å bruke Expedia. Da mister man derimot bonusovernattinger.

Jeg har fortsatt ikke fått overført mine overnattinger fra januar. På tide å purre!

Jeg har fortsatt ikke fått overført mine overnattinger fra januar. På tide å purre!

Bare surr med Viatrumf - jeg har fått 2 av 7 bestillinger. Fire har jeg meldt inn, men ikke fått svar på, en har jeg fått "kompensasjon som plaster på såret" siden de ikke finner ut av tingene. :headbang

Tenkte å konvertere min trumfsaldo til eurobonuspoeng. Står på siden at det har vært endel problemer. Noen her med erfaring?

Tenkte å konvertere min trumfsaldo til eurobonuspoeng. Står på siden at det har vært endel problemer. Noen her med erfaring?

Jeg hadde problem med å overføre fra mobilen en dag, men logget på Mac'en senere og da gikk det bra. Enten tilfeldig eller så likte ikke siden mobilen min.

Det er bare å prøve å overføre. Poengene blir ikke borte, bare en evt feilmelding. Så bare prøv i vei!

Bare surr med Viatrumf - jeg har fått 2 av 7 bestillinger. Fire har jeg meldt inn, men ikke fått svar på, en har jeg fått "kompensasjon som plaster på såret" siden de ikke finner ut av tingene. :headbang

Ja via trumf er virkelig langt unna det gode produktet jeg trodde.
Har klaget veldig mye, og nå har de i tillegg endret overføringen fra 90 dager etter overnattingen skjedde, til 120 dager!!

Den er god...har overført, så får se når det dukker opp :)

Jammen ser det ut som det er mulig og bruke Trumf Visa og få poeng når man betaler tilsendt faktura fra politiet, etter ens bedre halvdel ikke visste det stod en fotoboks i Rælingstunnelen før det blinket......

Jammen ser det ut som det er mulig og bruke Trumf Visa og få poeng når man betaler tilsendt faktura fra politiet, etter ens bedre halvdel ikke visste det stod en fotoboks i Rælingstunnelen før det blinket......

Aldri så gærnt at det ikke er godt for noe, si..

Aldri så gærnt at det ikke er godt for noe, si..
Ny form for mileageruns? Dobbeldipping er det også i noen tilfeller. Du samler både prikker og poeng :lol:

Ikke akkurat trumf, men i hvertfall en enkel måte å opptjene eurobonuspoeng på er ved å legge inn MasterCard som betalingskort i Vipps. Her kan man overføre inntil 5000 kr gebyrfritt og inntil 100000 kr pr år. Da er det bare å overføre 5000 kr tjue ganger til en venn, få pengene tilbake, og vipps(!) så har man 10000 eurobonuspoeng.
Har vennen også lagt inn MasterCard, så vippser han jo pengene tilbake og tjener like mange poeng.

Ikke akkurat trumf, men i hvertfall en enkel måte å opptjene eurobonuspoeng på er ved å legge inn MasterCard som betalingskort i Vipps.
Tror ikke det kodes som varekjøp, med andre ord ikke opptjening (har ikke sjekket, men leste en plass at det er veldig varierende om det funker med opptjening)

Last edited:

Tror ikke det kodes som varekjøp, med andre ord ikke opptjening (har ikke sjekket, men leste en plass at det er veldig varierende om det funker med opptjening)

La inn Trumf Visa som betalingskort i MobilePay. Får Trumfbonus når jeg betaler med MobilePay på Rema 1000.

La inn Trumf Visa som betalingskort i MobilePay. Får Trumfbonus når jeg betaler med MobilePay på Rema 1000.
Jøss. Jeg får ikke Trumfbonus på MobilePay-transaksjonene mine. Det var bare helt i begynnelsen jeg gjorde det.

Joda, her er 5 poeng for en vipps-transaksjon på 50 kr:

Last edited:

Jeg vet ikke hvorfor det er strøket ut, men det er relativt lett å se hva som står der!
Er vel ikke verdens undergang å avsløre at man har tatt turen gjennom Burger King drive through. :D Hvorfor bildet er så svært, og ikke bare av den faktiske linjen som inneholder relevant informasjon, er et annet spørsmål... ;)

Status
Not open for further replies.
Back