Trumf Visa gir vel fortsatt 2 %.
Jeg har akkurat fått meg trumf visa, men trodde det var 1% etter nyttår?
På vedlagt skjermbilde står det også 1 %, eller er det 1% trumf PLUSS 1 % trumf visa?
Det er 1% trumf + 1% trumf visa, totalt 2%.
Eks 3: AmEx Plat og Trumf medlemskort, gir 10.000 + 5.000 = 15.000 EB-poeng.Eks 1: 50.000,- i kjøp med amex plat gir 10.000 EB.
Eks 2: 50.000,- i kjøp med Trumf Visa gir 1.000,-. Overført til EB blir vel ca 14.000 EB.
Eks 3: AmEx Plat og Trumf medlemskort, gir 10.000 + 5.000 = 15.000 EB-poeng.
Vil si at for SAS sin del, finner du oversikten du trenger her.
Om du velger å gå for AmEx, er det rimeligere med AmEx green om du ikke er ute etter CT (ser at du bruker 50.000 til å regne ut her). Merk også at Trumf VISA kun gir 0,5% på alle andre kjøp. Shell Mastercard, som også er gratis og gir trumfopptjening, gir 1% trumfbonus (=13,89 EB-poeng/100 kroner) på alle andre kjøp.
Kiwi: 7,5% bonus på fersk frukt og grønt, forutsetter registrering i Kiwi PlussMeny har lansert sunnhetsbonus. 7% Trimfbonus på ferske frukt og grønnsaker, fersk fisk og grove brød.
https://meny.no/Kampanjer/Sunnhetsbonus/
Kiwi: 7,5% bonus på fersk frukt og grønt, forutsetter registrering i Kiwi Pluss
Meny: 7% bonus på fersk frukt og grønt, grove brød og fersk fisk, forutsetter reigistrering i MinMeny
Innovasjon på norsk.
Tragisk at Meny og Kiwi prioriterer kaninforet, tenk så fett med bonus vi hadde tjent dersom dette gjaldt øl.
Bare synd det ikke gjelder skivede, friterte og saltede grønnsaker på pose.
Da var første handel via ViaTrumf kommet inn på kontoen; Expediabooking i november i fjor. 3 bookinger fra januar/februar står fortsatt som "under behandling" og mistenker de blir stående sånn til etter at jeg har bodd på hotellet.
Ellers fikk jeg 9,6% og ikke 9% som det står.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.