EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Trumf Visa gir 2% i Norgesgruppen (Kiwi, Meny, Spar, Joker, Ultra, Centra, Jacob's og Nærbutikken), 0,5% på alt annet.

Trumf Visa gir vel fortsatt 2 %.

Jeg har akkurat fått meg trumf visa, men trodde det var 1% etter nyttår?
På vedlagt skjermbilde står det også 1 %, eller er det 1% trumf PLUSS 1 % trumf visa?

Attachments

• Skjermbilde 2016-02-21 kl. 16.48.14.png
    Skjermbilde 2016-02-21 kl. 16.48.14.png
    26.4 KB · Views: 1,183

Jeg har akkurat fått meg trumf visa, men trodde det var 1% etter nyttår?
På vedlagt skjermbilde står det også 1 %, eller er det 1% trumf PLUSS 1 % trumf visa?

Det er 1% trumf + 1% trumf visa, totalt 2%.

Det er 1% trumf + 1% trumf visa, totalt 2%.

Aha! Takk for oppklaringen. :-)
Da er vel Trumf Visa best å benytte om man kun handler på kiwi.
Eks 1: 50.000,- i kjøp med amex plat gir 10.000 EB.
Eks 2: 50.000,- i kjøp med Trumf Visa gir 1.000,-. Overført til EB blir vel ca 14.000 EB.
Om man legger til trippeltrumf, 300EB i bonus på overføring og 7,5 % på frukt og grønt blir vel regnestykket bare bedre med Trumf Visa.

Eks 1: 50.000,- i kjøp med amex plat gir 10.000 EB.
Eks 2: 50.000,- i kjøp med Trumf Visa gir 1.000,-. Overført til EB blir vel ca 14.000 EB.
Eks 3: AmEx Plat og Trumf medlemskort, gir 10.000 + 5.000 = 15.000 EB-poeng.

Vil si at for SAS sin del, finner du oversikten du trenger her.

Om du velger å gå for AmEx, er det rimeligere med AmEx green om du ikke er ute etter CT (ser at du bruker 50.000 til å regne ut her). Merk også at Trumf VISA kun gir 0,5% på alle andre kjøp. Shell Mastercard, som også er gratis og gir trumfopptjening, gir 1% trumfbonus (=13,89 EB-poeng/100 kroner) på alle andre kjøp.

Last edited:

Eks 3: AmEx Plat og Trumf medlemskort, gir 10.000 + 5.000 = 15.000 EB-poeng.

Vil si at for SAS sin del, finner du oversikten du trenger her.

Om du velger å gå for AmEx, er det rimeligere med AmEx green om du ikke er ute etter CT (ser at du bruker 50.000 til å regne ut her). Merk også at Trumf VISA kun gir 0,5% på alle andre kjøp. Shell Mastercard, som også er gratis og gir trumfopptjening, gir 1% trumfbonus (=13,89 EB-poeng/100 kroner) på alle andre kjøp.

Jeg var ikke klar over at man kunne benytte trumf+amex! Takk for denne nyttige info!

CT har jeg benyttet i 2 år, så det er jeg veldig kjent med. Jeg har bare ikke hatt noen Norgesgruppen butikk i nærheten før nå.
Så nå tror jeg det blir til at jeg kansellerer både Diners og SAS Mastercard World og bare benytter Amex+trumf.

Forresten noen som har klart å skaffe et ekstra amex platinum til samboer selv uten at samboer oppfyller krav til inntekt?

Jeg lurer på en ting ift til denne trumf-greien... Det går en kampanje nå som varer ut februar der man får ekstra mye bonuspoeng om man konverterer minst 500 trumfpoeng til eurobonuspoeng.

Jeg ville ha hatt nok trumfpoeng dersom alle viatrumf poengene mine fra desember hadde blitt overført fra viatrumf til trumf, men det tar så lang tid!!!!

Må nok vente til neste kampanje. Er det noen som vet hvor ofte trumf kjører slike kampanjer? Den som går nå er nemlig ekstr gunstig...

Dei 300 poenga er så stusselige (av ei overføring på nesten 7000 poeng), at eg hadde ikkje brydd meg så mykje med det. Dessutan kjem den kampanjen nesten annakvar månad uansett.

3UWNSfACcihlVrcg0VCpjfELena3BN0N-1rW2AHN1D-KQj6y7c6ZVFAflYYZk9Txkii-D8J4OUT7dM3FQg08avR5Ke6XBOcLCFP5Mg454uZLcwnR9uSGW6v40nQvxA3wize7E0HsotT9dR9mBmfHIxDPk3bT00HEuy7-zQ=s0-d-e1-ft

Velkommen til eksklusive handledager hos Bohus

Er det på tide å bytte ut sofaen? Eller er du på jakt etter en ny seng? Uansett hvilke behov, med Trumf Visa får du 20 % rabatt på alle varer* onsdag 2. og torsdag 3. mars hos alle Bohus-butikker i landet.

*For å få rabatten gjelder følgende:

Gjelder ved framvisning og betaling med kortet ditt.
Rabatten trekkes fra i kassen. Hele beløpet skal betales i kjøpssituasjonen.
Gjelder ikke på allerede nedsatte varer eller allerede forhåndsbestilte varer.

Kiwi: 7,5% bonus på fersk frukt og grønt, forutsetter registrering i Kiwi Pluss
Meny: 7% bonus på fersk frukt og grønt, grove brød og fersk fisk, forutsetter reigistrering i MinMeny

Innovasjon på norsk.

Vil si at registreringen hos Meny var relativt ukomplisert. Hadde allerede appen fra før og var bare å huke av at man godtok de nye vilkårene for MinMeny - og dermed var med registrert for 7% bonus. Tok meg sånn ca 10 sekunder (gadd ikke å lese vilkårene som vanlig :p).

Tragisk at Meny og Kiwi prioriterer kaninforet, tenk så fett med bonus vi hadde tjent dersom dette gjaldt øl.

Tragisk at Meny og Kiwi prioriterer kaninforet, tenk så fett med bonus vi hadde tjent dersom dette gjaldt øl.

Snakk for deg selv. ;)

I vår husholdning utgjør "kaninforet" majoriteten av innkjøpene. Så dette passer bare fint.

Bare synd det ikke gjelder skivede, friterte og saltede grønnsaker på pose.

Bare synd det ikke gjelder skivede, friterte og saltede grønnsaker på pose.

Eller flytende poteter.....f.eks Lysholmer Linie eller Gammel Opland :colgate::colgate::colgate:

Da var første handel via ViaTrumf kommet inn på kontoen; Expediabooking i november i fjor. 3 bookinger fra januar/februar står fortsatt som "under behandling" og mistenker de blir stående sånn til etter at jeg har bodd på hotellet.
Ellers fikk jeg 9,6% og ikke 9% som det står.

Da var første handel via ViaTrumf kommet inn på kontoen; Expediabooking i november i fjor. 3 bookinger fra januar/februar står fortsatt som "under behandling" og mistenker de blir stående sånn til etter at jeg har bodd på hotellet.
Ellers fikk jeg 9,6% og ikke 9% som det står.

Mine hotels.com bookinger stod "under behandling" i 2 måneder før jeg tok kontakt med dem for å mase. Etter ytterligere 1 måned har dem overført 1 av 5 overnattinger.
Slik det ser ut får jeg bare % av bookingkost minus mva og avgifter. Fikk du 9,6 % av det totale beløpet?

Status
Not open for further replies.
Back