Til tross for varsler om senking av bonusinntjeningen fikk jeg 1% på et kjøp jeg gjorde 1. januar 2016.
Shell MC har fortsatt 1% trumfbonus, om du ønsker å fortsette med Trumf.Nokon som har nokon tankar om det er like greitt å gå over til eitt anna kort? Eg er til og med usikker på om eg skal halde meg trumftilknytt lenger - mista litt gløden for SAS etter ein del uheldige hendingar i fjor haust, og bruker stort sett berre trumfbonusen på nødvendige innanlandsreiser likevel.
Får jeg 1% hos Rema osv. med Shell MC?
Etter det jeg kan se så kan du også få Trumfbonus (dog bare 0,5% nå) med Trumf Visa om du legger inn Trumf Visa i MobilePay og betaler med MobilePay på RemaPå kontoutskriften til Trumf Visa så står det "Bankterminal MOBILEPAY" uten noen kobling til f.eks. Rema.
Nå kan du ikke betale med Vipps i kassa på Rema? Det er jo forøvrig en masse kredittkort med bedre bonus enn 6.9 EB-poeng/kr - poenget vel var hans at det var en liten "workaround" på det at man ikke skal opptjene Trumf-bonus med Trumf-VISA på butikker utenfor Norgesgruppen.Da får en vel mer poeng ved og knytte Mastercard (SAS) opp mot Vipps og få 10 poeng per hundrelapp?
Gjelder vel bare på KIWI om man har meldt seg inn i KIWI PLUSSTrippeltriumf i morgen og det blir da 9,5% på frukt og grønt
Gjelder vel bare på KIWI om man har meldt seg inn i KIWI PLUSS
En ekte trippel-Trump [emoji16]
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.