EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Du får trumf på beløp som overstiger din "gratisnatt"

Til tross for varsler om senking av bonusinntjeningen fikk jeg 1% på et kjøp jeg gjorde 1. januar 2016.

Til tross for varsler om senking av bonusinntjeningen fikk jeg 1% på et kjøp jeg gjorde 1. januar 2016.

Samme her for en rekke andre kjøp i januar. Kanskje de innså at informasjonen om endringen ikke var god nok? Eller enda bedre - og til tross for hva som står på trumfvisa.no- at de har lagt bort forslaget om reduksjon til 0,5%.

Hmm.. Kikka inn på trumfsida no og på alle kjøp fram til 15.1 var det gjeve 1% på, etter dess var det konsekvent 0.5% på alt anna enn Norgesgruppen. Fekk brev med varsel før jul ein gong, så ikkje heilt overraskande dette.

Nokon som har nokon tankar om det er like greitt å gå over til eitt anna kort? Eg er til og med usikker på om eg skal halde meg trumftilknytt lenger - mista litt gløden for SAS etter ein del uheldige hendingar i fjor haust, og bruker stort sett berre trumfbonusen på nødvendige innanlandsreiser likevel.

Nokon som har nokon tankar om det er like greitt å gå over til eitt anna kort? Eg er til og med usikker på om eg skal halde meg trumftilknytt lenger - mista litt gløden for SAS etter ein del uheldige hendingar i fjor haust, og bruker stort sett berre trumfbonusen på nødvendige innanlandsreiser likevel.
Shell MC har fortsatt 1% trumfbonus, om du ønsker å fortsette med Trumf.

Forøvrig er SAS AmEx prem/plat (15/20 EB-poeng/100kr), SAS Diners Club (15 EB-poeng/100 kr) og DNB sine SAS-visa (20/25 EB-poeng/100kr) fortsatt bedre på opptjeningen enn Trumf VISA (13,89 EB-poeng/100kr). Men flere av disse har jo mer begrenset med brukssteder, strengere krav samt årsavgifter. :fly

Om du vurderer å skifte opptjening til et annet selskap (?) så er det vel kun Norwegian og KLM som tilbyr noe her i Norge. Jeg vil påstå at å tjene EuroBonus-poeng er det man kan få mest verdi ut av gitt at man er litt "flink" til å bruke de. Om du ikke nødvendigvis ønsker å bruke kredittkort til å opptjene flybonus, er det jo en rekke kort som har grei cashback der ute som du kanskje bør vurdere.

Last edited:

Ser av kjøpshistorikken at utenom Norgesgruppen fikk jeg 1% til og med 11. januar og 0,5% fra og med 14. januar.

Ja, jeg hadde 2 dager uten kjøp utenom Norgesgruppen. :-)

Får jeg 1% hos Rema osv. med Shell MC?

Ja, om du bruker Shell MC så du 1% også hos Rema.

Etter det jeg kan se så kan du også få Trumfbonus (dog bare 0,5% nå) med Trumf Visa om du legger inn Trumf Visa i MobilePay og betaler med MobilePay på Rema ;) På kontoutskriften til Trumf Visa så står det "Bankterminal MOBILEPAY" uten noen kobling til f.eks. Rema.

Etter det jeg kan se så kan du også få Trumfbonus (dog bare 0,5% nå) med Trumf Visa om du legger inn Trumf Visa i MobilePay og betaler med MobilePay på Rema ;) På kontoutskriften til Trumf Visa så står det "Bankterminal MOBILEPAY" uten noen kobling til f.eks. Rema.

Da får en vel mer poeng ved og knytte Mastercard (SAS) opp mot Vipps og få 10 poeng per hundrelapp?

Da får en vel mer poeng ved og knytte Mastercard (SAS) opp mot Vipps og få 10 poeng per hundrelapp?
Nå kan du ikke betale med Vipps i kassa på Rema? Det er jo forøvrig en masse kredittkort med bedre bonus enn 6.9 EB-poeng/kr - poenget vel var hans at det var en liten "workaround" på det at man ikke skal opptjene Trumf-bonus med Trumf-VISA på butikker utenfor Norgesgruppen.

Vet ikke om dette er helt det riktige stedet å poste dette, men fikk nettopp mail på at man får 300 ekstra poeng pr. 500 oveførte kroner til Trumf.

Er vel ikke den beste dealen, da jeg mener å ha hørt at det de har vært bedre før....

Attachments

• EB.JPG
    EB.JPG
    25.1 KB · Views: 862

Er det de har ligget på de siste ~2 årene

Trippeltriumf i morgen og det blir da 9,5% på frukt og grønt

Hele flyprat kommer til å bli vegetarianere.

Skal vi lage den store vegetarrett-tråden?

Jeg lurer på hvor lenge de syns dette er en god forretningsidè. Det kan jo være at Trumf VISA-kundene er flinke til å betale for seg og derfor bare en utgiftspost, men det er vel heller tvilsomt at vi skal skille oss så ut fra andre kunder. Forbruket mitt er hvertfall dramatisk endret og det eneste som er igjen er handel hos NorgesGruppen.

attachment.php

Attachments

• Skjermbilde 2016-02-04 kl. 10.32.18.png
    Skjermbilde 2016-02-04 kl. 10.32.18.png
    24.5 KB · Views: 1,240

Må man linke Shell Mastercard til trumf-kontoen på noen som helst måte for å få 1%? Jeg har en ganske fet faktura fra min første måned med kortet, men ser ikke at dette har gitt noen trumf-poeng noen sted?

Status
Not open for further replies.
Back