BSSW
Browncoat
:colgate: ^_^Du også smittet, jeg som trodde du var en rolig sindig mann fra de edle deler av landet med utpreget sunn fornuft :colgate:
:colgate: ^_^Du også smittet, jeg som trodde du var en rolig sindig mann fra de edle deler av landet med utpreget sunn fornuft :colgate:
Og her ble det stille.. Kan hende at Kjos er mer fornftig enn det som spekuleres i her og at dette kun var ment som ett stunt fra Norwegian for aa oedelegge for Feel Airs emisjon.
Og her ble det stille.. Kan hende at Kjos er mer fornftig enn det som spekuleres i her og at dette kun var ment som ett stunt fra Norwegian for aa oedelegge for Feel Airs emisjon.
Er vi altså helt sikre på det?Fakta er imidlertid at ingenting er signert og inntil det skjer, er alt spekulasjoner.
Snakket med en kompis av meg som igjen har en meget god venn som er kaptein i Norwegian....
Er vi altså helt sikre på det?
Det forbauser med fortsatt at det står Norwegian air shuttle på de 3 førtse.
Blir spennende dette uansett hva utfallet blir!
Hvor ligger den lista egentlig?
Hvor ligger den lista egentlig?
Det forbauser med fortsatt at det står Norwegian air shuttle på de 3 førtse.
Det ar altså fare for å se en flyvende Dreamliner på The julebord 2010?
Ja, dette er informasjon som sirkulerer hos DY og som fant veien hit. Fakta er imidlertid at ingenting er signert og inntil det skjer, er alt spekulasjoner.
Crew sitter som regel bare på de samme ryktene som resten av bransjen sitter på![]()
De 15 787'ene som er bestilt av hemmelig kjøper i desember 08 da......?
.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.