DY og Boeing 787 ??

Status
Not open for further replies.
Og her ble det stille.. Kan hende at Kjos er mer fornftig enn det som spekuleres i her og at dette kun var ment som ett stunt fra Norwegian for aa oedelegge for Feel Airs emisjon.
 
Og her ble det stille.. Kan hende at Kjos er mer fornftig enn det som spekuleres i her og at dette kun var ment som ett stunt fra Norwegian for aa oedelegge for Feel Airs emisjon.

Kan også tenkes Kjos har holdt på hemmeligheten lenge, og ikke ser noen grunn til å slippe den helt ut på grunn av en avisartikkel.
 
Og her ble det stille.. Kan hende at Kjos er mer fornftig enn det som spekuleres i her og at dette kun var ment som ett stunt fra Norwegian for aa oedelegge for Feel Airs emisjon.

Tror ikke helt det faktisk. Om han ikke har noe tro på et slikt prosjekt så ville han heller ikke brydd seg med å forsøke å komme Feel i forkjøpet. Feel sine planer er jo bare farlig for norwegian om de faktisk tror Feel kunne greie det, og hvis norwegian tror det så realiserer de sikkert gjerne et tillsvarende prosjekt selv.
 
Etter hva jeg har hørt, så har nok MartinL noe i denne tråden som holder mål ja. Snakket med en kompis av meg som igjen har en meget god venn som er kaptein i Norwegian, og de skulle ha fått noe info om at Norwegian skal få 787, der A330 kun er innleid fram til 787maskinenen kan leveres.
 
Ja, dette er informasjon som sirkulerer hos DY og som fant veien hit. Fakta er imidlertid at ingenting er signert og inntil det skjer, er alt spekulasjoner.

Det kan bli A330 - det kan bli 787 - det kan bli en kombinasjon. Det kan bli 2010, 2011 eller 2012.

Og det kan være at det ikke blir i det hele tatt, hvis man ikke får regnestykkene til å gå opp.
 
Det forbauser med fortsatt at det står Norwegian air shuttle på de 3 førtse.
Blir spennende dette uansett hva utfallet blir!
 
Last edited:
Det forbauser med fortsatt at det står Norwegian air shuttle på de 3 førtse.

Det er vel ikke så forbausende når man ser på hvordan det står skrevet på den uoffisielle lista som det henvises til:

40693 787-8 4 N7874 [NORWEGIAN AIR SHUTTLE]??
40694 787-8 5 N787FT [NORWEGIAN AIR SHUTTLE]??
40695 787-8 6 N787ZA [NORWEGIAN AIR SHUTTLE]??

Det står masse spørsmålstegn, så da er det vel usikkerheten sjøl som er ute....basert på de samme ryktene som går overalt?
 
Ja, dette er informasjon som sirkulerer hos DY og som fant veien hit. Fakta er imidlertid at ingenting er signert og inntil det skjer, er alt spekulasjoner.

De 15 787'ene som er bestilt av hemmelig kjøper i desember 08 da......?

Var det ikke omtrent da ln-noe ble hentet hjem......?


Crew sitter som regel bare på de samme ryktene som resten av bransjen sitter på :)

Dette er ganske riktig, men det er noen oppe i systemet som må ut og fly en gang i blandt for å holde serfikatene sine ved like.......
 
Det er en UNK med 15 maskiner....hvem som skjuler seg bak denne vil ikke Boeing si noe som helst om, saa at DY ikke har signert noe med Boeing utelukker absolutt ikke at disse 15 ender opp med roede neser.....det kan vaere andre som har signert....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top