Hvis dette stemmer er det jo fantastiske nyheter! :nor 787 på OSL:colgate:
Njaa, uansett om det blir B787 til DY eller ikke - vil det jo
dukke opp B787 på OSL. Bl.a. skal jo TUIfly Nordic operere
en slik maskin ut fra OSL på lengre sikt.
Jøsses, nå tar du snart livet av oss MartinL. 787-planene høres meget spennende ut, og er vel en flytype som passer mye bedre på IC-ruter fra OSL. Allikevel lurer jeg på dette med de første modellene. Er det ikke mye barnesykdommer på disse, og blir ikke de første modellene testet beinhardt?
Nok en grunn til å selge DY aksjene mine. De ekspanderer seg rett til skifteretten, mener jeg.
En rask hoderegning sier meg at DY ikke har tjent penger, totalt, siden starten av Jet-aldrern og at de overlever nå på en stadig ekspansjon.
Den dagen ekspansjonen stopper så er det brå slutt, desverre.
Listeprisen på 787 er fra 150 mill dollar (NOK 800 mill) Du skal selge uhorvelig mange billetter ,selv med et meget gunstig tilbud fra Boeing.ld
Pøøh, A330 <3.787 ville heller passet a330!![]()
da er det vel egentlig bare å skaffe noe gammelt skrot å starte opp med, MD11, eller 757, 737. Image is everything !!
Dette gjør meg mer skeptisk til at vi får se noen A330'er .. Annet enn simulatorbooking (som godt kan være smokescreen), er det lite konkret info å finne ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.