Hmmm
selv om jeg star i fare a kaste litt salt i suppa.
A330 rykte ble bygged pa Slot Requests. Media har gjort sitt beste sensasjons-journalisme og DY har egentlig ikke mere svart enn ja "vi vil/önsker dersom det det det det kommer til a skje..." Uten reconfirmed slots vil jeg ikke enna kommentere dette. Reserverer kan du en masse, hva kommer a skje er en annen sak. Likevel kan det benyttes a lure konkurrente...
En helt annen ting er organisasjon og jeg tror at DY er rett og slett for sma for a kunne klare dette. Det trenges en helt annen apperat enn for rene 737-ops. De som spörer hos Air Berlin vil fa svar.
Ikke saa mye metall....komposittetpaa OSL
![]()
En helt annen ting er organisasjon og jeg tror at DY er rett og slett for sma for a kunne klare dette. Det trenges en helt annen apperat enn for rene 737-ops. De som spörer hos Air Berlin vil fa svar.
Første IC-trafikk for DY, nå skal de være så godt som først ut på Dreamliner... skal vi toppe dette nå må det bli Chicago i rutenettet og Tommy777 som fast kunde.
-A
... skal vi toppe dette nå må det bli Chicago i rutenettet og Tommy777 som fast kunde.![]()
Dette gjør meg mer skeptisk til at vi får se noen A330'er .. Annet enn simulatorbooking (som godt kan være smokescreen), er det lite konkret info å finne ...
Et lavt Line Number LN er ikke det samme som tidlig "in service" LN3 og LN4 vil komme i trafikk 5-6 Maaneder etter de foerste 787'ene som blir levert.....9som vil ha hoeyere LN)
De ryktene har nok noe bedre grunnlag enn det, altså.Strangt tatt gikk vel ryktene bare ut på at DY har booket 30 plasser på Oxford, at det var for A330 ble kanskje bare tatt for gitt?
Hvis dette stemmer er det jo fantastiske nyheter! :nor 787 på OSL:colgate:
Og fra våre venner i Seattle kom følgende diplomatiske melding:
No orders from Norwegian Air Shuttle that I've seen or has been released to the public, but their CEO said it would be nice to get some 787's for long haul service. Their 737-800's are alleged beneficiaries of 787 new interior research.
Det har vel vært noen undisclosed customers på 787 i flere år...Og fra våre venner i Seattle kom følgende diplomatiske melding:
No orders from Norwegian Air Shuttle that I've seen or has been released to the public, but their CEO said it would be nice to get some 787's for long haul service. Their 737-800's are alleged beneficiaries of 787 new interior research.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.