Jeg mener å huske at Kjosern har sagt i et par intervjuer at setene foran forhenget skal være helt flate, men at servicen skal være den samme all over.
Mener det var Feel som sa noe om det? Ikke sett DY si det noe sted, men jeg kan jo klart ha feil
Jeg mener å huske at Kjosern har sagt i et par intervjuer at setene foran forhenget skal være helt flate, men at servicen skal være den samme all over.
Altså en "businessklasse" med BOB-konsept? Høres kjipt ut!Jeg mener å huske at Kjosern har sagt i et par intervjuer at setene foran forhenget skal være helt flate, men at servicen skal være den samme all over.
Altså en "businessklasse" med BOB-konsept? Høres kjipt ut!
Det håper jeg da...Hvorfor det? Det kan jo hende det blir mulighet til å kjøpe andre ting enn polarbrød og kaffe.
Man betaler jo for bedre plass/sete OG bedre service. Skal de ha et BOB-konsept på "businessklasse" må de iallefall legge seg godt under konkurentene i pris.
Det regner jeg med DY også forstår at dersom det blir BoB-konsept på Biz så blir det tydelig kommunisert at du betaler for bedre plass, thats it, og at dette også gjenspeiles i prisene.
Pøh. Det er jo bare å ha lave nok kostnader og mange nok passasjerer. Hvorfor skulle akkurat 2000 være umulig? Hva er det billigste det liksom er mulig å fly folk mellom Oslo og New York?
vel --det er blitt sagt at avgiftene som ALLE må betale T/R USA ligger i størelsesorden Kr1600.-. Det "Billigste det lissom er mulig å fly folk--" må da bli 1600.- --ikke?
Og dermed blir det mindre attraktivt for forretningsfolk. .
vel --det er blitt sagt at avgiftene som ALLE må betale T/R USA ligger i størelsesorden Kr1600.-. Det "Billigste det lissom er mulig å fly folk--" må da bli 1600.- --ikke?
Og dermed blir det mindre attraktivt for forretningsfolk. Å ta vare på masse kvitteringer er ikke det man har lyst til. At produktet er tilpasset forretningsfolk sine behov er viktig når det er den kundegruppen man er ute etter.
Og dermed blir det mindre attraktivt for forretningsfolk. Å ta vare på masse kvitteringer er ikke det man har lyst til. At produktet er tilpasset forretningsfolk sine behov er viktig når det er den kundegruppen man er ute etter.
Tenkt eksempel: Hvis et SK sete til NYC koster 18 laken på biz, og et DY sete 12, skulle jeg klart å drukket og spist meg mett for 2 - 3 laken ombord, og likevel spart 4 i forhold til SK.
Likevel; jeg hadde aldri drukket for to tusen hvis jeg skulle i et møte dagen etterpå, hvor jeg hadde behov for å være uthvilt..
Det du tenker på er i beste fall forretningsfolk på ferie! Da skjønner jeg det frister med forhåndsbetalt stroganoff og kalinka![]()
Så jeg tror at billiger billetter med reiser over Atlanteren er noe selskapet vil benytte seg av.
Så greier Norwegian å fange dette markedet så tror jeg en slik rute kan ha livets rett selv for forretningsreisende.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.