Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hva skjer nå med statoil-charterne? Er det noe som skjer der?
Va, har du inte hört talas om F50 Next Generation?! Hehe ;-)
Nå, det var en spök
Jada, skjønte det. Måtte følge opp med en dårligere spøk he he.
Men DY på Røros? Det har jeg lite tro på. Går det an å tjene penger der overhodet?
DY til Røros...det tror jeg ikke før jeg ser det! Må i så fall være mellomlanding med et par avganger mellom OSL og TRD.
Markedet, krav til inntjening og full fly har endret seg mye siden BU holdt på til Røros
Hva skjer nå med statoil-charterne? Er det noe som skjer der?
Adressa antyder at WF og DY kan være aktuelle på OSL-RRS. Braathens fly jo OSL-RRS-TRD med B737....kunne det samme være aktuellt for DY montro? DY's prispolitikk skulle jo passe perfekt med å få turister og næringsliv tilbake til flyet.
Paxantallet stupte jo etter at BU gikk ut av ruten.
http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1016130.ece
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.