Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
DAT skal visstnok ha tilbudt seg allerede å ta over alle ATR'ene og pilotene, så kanskje DAT ganske raskt overtar Coast sine flyvninger også?
ja, departementet må hurtigutlyse nytt anbud på Fagernes og Røros. ESA var visstnok ikke helt fornøyd med at departementet tidligere har gitt anbud til WF i mellomperioden når andre selskaper har gått konk eller trukket seg ut
Alle pilotene eller kun ATR-pilotene?
Det er riktig ille. Dette er en nedtur for norsk luftfart...
Noen som tror WF overtar SRP/VDB/RRS inntil videre, om de har fly nok?
Jeg håper at DAT overtar rutene til/fra Stord og at ihvertfall arbeidsplassene på ATR flyene blir reddet. Muligens de kan fly København - Haugesund med CPH basert fly?
Pilotene i Coast Air får jo en del av skylda her, og det overrasker meg ikke. Fra min tid i Air Stord husker jeg at Piloter jobbet hos oss bare for å få seg flytimer, og så fort de fikk muligheten så stakk de av til større selskap. Sånt blir dyrt i lengden for små-selskapene. Vet at også Coast Air har slitt med dette.
idag har dem 12-9 turnus, noe som e veldig bra
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.