... Dessuten skal maskinene få nytt interiør.
It says the cabins will be refreshed with new leather seats and updated décor.
Hvorfor skal de ha skinnseter når de skal bytte ut til nye seter?
Skinnseter er ikke behagelige å sitte i.
... Dessuten skal maskinene få nytt interiør.
It says the cabins will be refreshed with new leather seats and updated décor.
Hvorfor skal de ha skinnseter når de skal bytte ut til nye seter?
Skinnseter er ikke behagelige å sitte i.
Men pussig at de dropper sort `bandit-maske`og i stede pynter flightdeck-vinduene med sølvkanter.
Jeg gar to flighte med CRJ900 til uken, og på returen valgte jeg Eco med vilje for å sitte klint intill motoren bak (Borderline? Tja..) Men alle de 3-4 bakerste radenes ser blokkerte ut? Hvorfor? Vekt?
Vikt och balans, eller har någon grupp med mer borderline än dig bokat dessa redan?![]()
I forbindelse med flommen i Valencia, så jeg en ex-SAS CRJ900 i SAS farger, men uten logo inne i en av Iberia sine verksteder - det kan trolig ha vært enten EI-FPH eller EI-FPP.Ser ut som tidligere EI-FPH er fløyet VLC-KEF-YYR etter nesten 1 år på bakken i VLC. Så den kommer neppe tilbake.
Samtidig melder Skyliner at OE-LLA (ex D-ACKD/9H-FLITE) skal ha fått påført SAS-farger i LJU, uten at jeg ser noen bilder som kan bekrefte det eller ser den overført til Cityjets flåte?
Nå er EI-GEA/-GEC/-GED og EI-GEH lakkert i nytt SAS-livery,
i tillegg til ex-9H-FLITE/OE-LLA - denne blir nå EI-HSA hos CityJet og vil operere for SAS.
Canadair CRJ 900 15080 EI-HSA CityJet delivery 21dec24 LJU-CPH prior SAS wet-lease ops ex OE-LLA
Canadair CRJ 900 15088 OY- SAS at MST 10jan25, OE-reg prior delivery ex OE-LOM
Canadair CRJ 900 15399 EI-FPB CityJet ferried 21-22jan25 VLC-KEFYYR-YYZ-DAY, for PSA Airlines
EI-HSA er godt i gang og hadde første besøk på TRD i dag.
Det sies at «hvitfargen» er hvitere en den andre SAS-fly har, noen som kan av/bekrefte dette?
Her bilder tatt av Bård Tilseth.
Kan se ut som om 2 ekstra ex-Lufthansa CityLine CRJ900 skal over til CityJet for SAS-ops!?
D-ACKG og D-ACKJ, mulig at disse blir EI-HSC og EI-HSD?
Fra før er følgende på vei inn/ankommet CityJet/SAS:
D-ACKD -> EI-HSA
D-ACKI -> EI-HSB
Canadair CRJ 900 15084 EI-HSC CityJet at MST 07mar25, SAS cs, OE-reg prior wet-lease ops(+ 15088 EI-HSE ex OE-LOM, + 15089 EI-HSF 09mar25 ex D-ACKJ) ex OE-LON
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.