Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Någon som vet om EI-FPE har flugit färdigt för SAS ? Maintenance ?
https://www.ch-aviation.com/news/137441-lufthansa-to-wet-lease-five-crj1000s-for-summer-2024Och det ser ut some om WX fått että 5 st CRX deal med LH för FRA.
Annan link https://www.exyuaviation.com/2024/02/cityjet-to-run-most-lufthansa-frankfurt.html
Er det i tillegg til de par stykk de har fløyet for dem? Eller er det nå 5 totalt og alle i FRA?
This year, we will have a total of seventeen aircraft under contract with Lufthansa and SAS Scandinavian Airlines
EI-GEF ble fløyet CPH-VLC den 14. februar.
CityJet A/S, der i øjeblikket beskæftiger og bemander 13 fly for SAS, kom ud af 2023 med et overskud på mere end 4,8 millioner kroner efter en omsætningsvækst på over otte procent.
Da er EI-GEC (ex-OY-KFL) "tilbake igjen" i service for SAS i nye SAS farger,
selv om den har fløyet som EI-GEC for SAS i mange år - da i hvit drakt.
https://www.flickr.com/photos/spark...41TWt-2nzorbp-2nwRzda-2nx1HGH-2nq4gne-2ofxhi8
Er ikke det den første av CityJet sine i "nye" SAS farger?
Da er EI-GEC (ex-OY-KFL) "tilbake igjen" i service for SAS i nye SAS farger,
selv om den har fløyet som EI-GEC for SAS i mange år - da i hvit drakt.
Ser EI-GED er fløyet til NWI og trolig følger den etter GEC og får SAS farger.
It says the cabins will be refreshed with new leather seats and updated décor.
Jeg ser for meg at designeren i SAS har sett på hvor forferdelig maska til AC på 220 ser ut, og tenkt at CRJ med maske ville sett lignende ut, og følgelig gjort den kloke beslutningen om å droppe den. Flott!Ser veldig stilrent og bra ut. Og helt topp at de dropper den kjipe banditmaska.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.