Check-In: SAS ser på Houston
Så er en Houston-rute oppe at vende igen:
http://check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=64809
Men som artiklen nævner, så er SAS's IC-fly allerede ret godt udnyttet. Går det an at have mindre end daglige fly til New York om sommeren fra Oslo? SAS slår sig jo bl.a. op på frekvenser.
Så dog et bud på en løsning: Brug det BBJ-PrivatAir-fly som Gulf Air vist ikke længere bruger. Har vist en passende konfiguration og størrelse på denne noget udprægede business-rute
Som fan af flere ruter til CPH, synes jeg den skal gå fra København via Stavanger til Houston, men bare mine subjektive ønsker
Undrer mig lidt over, at Icelandair ikke hopper ind her med en rute fra Keflavik til Houston, hvis det marked er så attraktivt som angivet.
Uanset hvad, vil jeg se noget mere før jeg tror på ruten etableres.
Så er en Houston-rute oppe at vende igen:
http://check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=64809
Men som artiklen nævner, så er SAS's IC-fly allerede ret godt udnyttet. Går det an at have mindre end daglige fly til New York om sommeren fra Oslo? SAS slår sig jo bl.a. op på frekvenser.
Så dog et bud på en løsning: Brug det BBJ-PrivatAir-fly som Gulf Air vist ikke længere bruger. Har vist en passende konfiguration og størrelse på denne noget udprægede business-rute

Som fan af flere ruter til CPH, synes jeg den skal gå fra København via Stavanger til Houston, men bare mine subjektive ønsker

Undrer mig lidt over, at Icelandair ikke hopper ind her med en rute fra Keflavik til Houston, hvis det marked er så attraktivt som angivet.
Uanset hvad, vil jeg se noget mere før jeg tror på ruten etableres.
Last edited: