Trodde både SAS, Flyr og Norwegian ville ha en slik "sikker" flyvning?
Ikke for enhver pris.
Det er mulig de ikke vil betale nok til at det er lønnsomt .. Men Smartlynx og de andre bunnslamselskapene stepper i tilfelle sikkert inn.
Ikke for enhver pris.
Det er mulig de ikke vil betale nok til at det er lønnsomt .. Men Smartlynx og de andre bunnslamselskapene stepper i tilfelle sikkert inn.
Så den avtalen Ving hadde med SAS, er utgått mao?
Mener de hadde en stor avtale med de, men klart hvis det skulle reforhandles nå, så er nok prisene skrudd opp endel vil jeg tro ja.
Du blander ikke med Apollo? Som jo utgjør relativt sett veldig mye av SAS charterproduksjon
Som en fast reisende med Ving til Tenerife hver sommer, er skuffelsen stor når Ving sier at de ikke har fått noen flyselskaper til å fly for seg til sommeren, Ving har brukt SAS tidligere år samt Iberia/Iberworld slik at det ble 2 fly hver tirsdag om sommeren.
Noen som vet hva som skjedde med avtalen med SAS?
De vil vel kanskje ha denne charterflyvningen mer ellers på året, enn midt på sommeren, hvor de kanskje uansett klare fylle flyene til bra priser?
Alle flyvningene til Ving de hadde til Tenerife om sommeren, har vært utsolgte i alle år.
Jeg spør av ren nysgjerrighet, får ikke SAS betalt det samme av Ving, uansett om flyets kapasitet er utsolgt eller ikke?
Espen
Nei mener SAS, de har fløyet mye for Ving Norge de siste årene der de ikke bruker Sunclass.
Kan det ha noe med avtalen de har fått med BRA som gjør at SAS er "ute" fra Ving Norge?
Da ble vel svaret her at det blir Flyr istedet![]()
Hvis de lever så lenge ja![]()
Med en slik innsprøytning av cash, vil jeg tro at oddsene for at de overlever tok et godt hopp i riktig retning.
Hvis de lever så lenge ja
Men bra Ving fikk til en avtale til slutt, selv om det for min del ble i seneste laget å vente, og har allerede booket med DY til TFS.
BLX653 BGO1925 – 0110+1LCA 7M8 09OCT23
BLX654 LCA1300 – 1705BGO 7M8 16OCT23
Ser ut som TUI planlegger en enkelt tur BGO-LCA i oktober, som vel er i den lokale høstferien
https://www.aeroroutes.com/eng/230130-blxlca
Da ble vel svaret her at det blir Flyr istedet![]()
Hvis de lever så lenge ja
Men bra Ving fikk til en avtale til slutt, selv om det for min del ble i seneste laget å vente, og har allerede booket med DY til TFS.
Det sier Ving-sjef Mari-Anne Zachrisson til DinSide etter at Flyr har begjært seg konkurs tirsdag kveld.
Mange av kundene som har kjøpt seg charterreise gjennom reisearrangøren Ving, skulle nemlig å gått ombord i en Flyr-maskin på vei til årets sommerferie.
Det gjelder passasjerer som skal reise ved Ving på disse rutene i perioden juni til september:
Oslo – Chania
Oslo – Tenerife
Stavanger – Palma
Trondheim – Palma
Bodø – Palma.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.