British Airways-tilbud (2014)

Status
Not open for further replies.
Derimot er det masse muligheter hvis du flyr Qatar Airways fra Oslo via Doha, og da får du 120 TP per flyvning, altså 480 tilsammen. Fra Doha flyr QR f.eks til Beijing, Shanghai, Tokyo, Seoul, Bangkok, osv osv.

I følge Avios/Tier points kalkulatoren gir flygninger med Qatar i Business 140TP OSL-DOH, og det samme DOH-SIN etc. Så en t/r i Asia kan raskt gi 560TP, dvs, 40TP fra sølv

I følge Avios/Tier points kalkulatoren gir flygninger med Qatar i Business 140TP OSL-DOH, og det samme DOH-SIN etc. Så en t/r i Asia kan raskt gi 560TP, dvs, 40TP fra sølv
Jepp, jeg regnet først med gamle poengverdier fra før endringen i 2012, har editert med riktige verdier nå.

Husk på at man må ha 4 segmenter på BA metall for å få sølv i tillegg da en litt uvanlig regel i forhold til mange andre bonusprogram.

Gjorde tidenes booking på ba.com nå tror jeg via flight+hotel. Ble 8-10 juli i ET og to netter på Wyndham Grand London Chelsea Harbour (5*) til 1 810,- for en person inkludert frokost. Tilsvarende booking på Expedia kom på 7269. Til de som vil prøve lykken så trykk på det andre bildet ("Holidays in London" i bildekaruselen) på denne siden

Noen som husker nå BA pleier å kjøre salg (world sale) for reiser i aug/sep? De har vel slike salg jevnlig mener jeg å huske.

Poppet inn en epost fra CPH advantage nå, med en promo som skal gi 20% rabatt hos BA.

Vælg en af British Airways fantastiske langdistance-ruter rundt omkring i verden: Book på ba.com inden den 31. marts 2014 og rejs indtil 15. juni 2014. Så sparer du 20% på flybillet-prisen, hvis du rejser World Traveller (Economy) eller World Traveller Plus (Premium Economy). Din kampagnekode er ROXD733K8WR

Læs mere

Etter en kjapp dummy booking, kan det virke som at en slik booking må gjøres ut fra CPH.

Last edited:
Vet ikke om det er tilbud, men jeg har følgt med på en rute SVG-PHX 22. august og DEN-SVG hjem 8. september. Har vært på 6.700 i lang tid. Booket nettopp for 5.600, og det var vel rundt samme pris som BA hadde for turen min i fjor (som gikk til DFW og ORD hjem) under salget deres på våren (jeg hadde dessverre booket til en høyere pris hos American noen måneder tidligere).

Ikke annonsert noe enda på nettsidene deres, men mulig en del salgspriser er lastet inn allerede. Ligger også priser fra drøt 4000 mellom OSL-NYC fra slutten av august og utover.

Vi må ha mer av dette, men bare i C ;) Evt F også.

BA åpner ruten til Austin TX i sommerprogrammet nå, forøvrig. Flyes med 787, og ved åpning av nye ruter pleier det vanke grisepriser i premium kabiner. Watch out.

Den åpnet for noen uker siden ;)

Misliker egentlig så lave priser, det gjør det vanskeligere å rettferdiggjøre WT+ ;)
Man kan kanskje håpe at det gjelder flere enn deg (og meg) og at resultatet blir at BA oftere tilbyr AUP til WT+ for 1499 kroner ved sjekk-in OSL.

Har noen fått det tilbudet i det siste forresten? Det pleide jo nesten å være standard, med et lite skilt på skranken der, men jeg har ikke sett det på noen år nå.

Man kan kanskje håpe at det gjelder flere enn deg (og meg) og at resultatet blir at BA oftere tilbyr AUP til WT+ for 1499 kroner ved sjekk-in OSL.

Har noen fått det tilbudet i det siste forresten? Det pleide jo nesten å være standard, med et lite skilt på skranken der, men jeg har ikke sett det på noen år nå.

Med 31" pitch i Economy så tar jeg ikke sjansen på å bestille det uten exit row, og når jeg nå ha en kid er ikke det heller en mulighet.

Får heller la være å se på/lese om Y priser :)

Er jo noen temmelig hyggelige priser på BA C return ex OSL til f.eks LAX: 15700kr
BA A388 får man prøvd også :)

DY vil muligens slite med sånne vedvarende priser... I know what I would choose.

Status
Not open for further replies.
Back