Kjempenyheter, spesielt for oss som flyr mer innenlands enn utenlands.
Håper det trer i i kraft snarest mulig da jeg har 4 flighter (muligens 6) allerede i slutten av neste arbeidsuke, innenlands alle sammen.
Kanskje man kunne klare og opparbeide seg en viss status igjen da med sånn der omtrent 30-40 innenlands + 15-20 utenlands?
Mvh
Fjordheim som nettopp har sett FKH knuse Molde![]()
Klart er ikke EBGer bare nok en kostnad for selskapet, det er heller omvendt, men det er også viktig å huske på at prisen for hver EBG som reiser si OSL-TRD fort kan bli en liten hundrelapp +- etter at innenriksloungen på OSL åpner og fasttrack blir tilgjengelig(jeg vil anta at det gjør det). Et selskap som SAS bør være veldig forsiktige hva de bruker pengene på, tilstanden deres tatt i betraktning. Men jeg er helt sikker på at de har regnet dette gjennom nøye mange ganger og at det ligger research bak dette, så jeg er ikke pessimistisk til at dette kan bli en suksess.Er EBG bare en kostnad?
Informasjonssjef Knut-Morten Johansen i SAS sier at selskapet vil begynne å dele ut bonuspoeng til alle på alle innlandsruter i løpet av neste uke.
"Norwegian advarer mot at prisene vil øke som følge av at bonuspoeng igjen blir tillattt"
Lyder ikke bra..
Visst prisene til norwegian blir dyrere så bli det jo ennda mer lønnsomt å reise med sas som for eks har bagasje ink i prisenSom selvfølgelig de også vil gjøre. Da har de en unskyldning for å øke prisen, alt annet hadde vel vært for dumt å ikke gjøre nå, i samme slengen gjør de seg selv litt uskyldige og henviser til at dette er Regjeringen og SAS sin skyldIkke dumt det !!
Skal du hjem med WIF charteren til Haugesund?![]()
Et godt bonusprogram er god business. Det er langt fra bare billettinntekter som driver butikken. Det kommer jo inn penger også fra kredittkortselskaper og andre partnere.
Hensikten er jo å stimulere lojaliteten, som skal gi høyere trafikk, som gir bedre tilbud og flere seter i markedet. Og når det er flere seter som skal fylles, blir det også fort flere lavprisseter.
Hei igjen,
Sikkert et dumt spørsmål (fremdeles i seiersrus over seieren over MFK her); men hva med Widerøes innelands ruter, vil de også gi poeng?
Mvh
Fjordheim
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.