TOS
ScanFlyer Mile High Club
Re: DY's Malagabase - nye betingelser
Jeg trodde du nettopp skrev at de som hadde vært ansatt gjennom PARC tidligere på kontrakt var tilbydt fast ansettelse? Kanskje fikk de fast jobb fordi DY hadde behov for folk i fast jobb? Hvis DY skal ekspandere uansett så er det neppe spesielt mye å spare på å ikke hyre inn folk på mer langsiktige avtaler enn 6 måneder, så jeg vet ikke hvorvidt logikken din holder så langt...
Jeg er villig til å satse mine sertifikater på at de pilotene som skal på AGP-base ikke får fast jobb etter 6 mnd (logikk tilsier jo det! HEL pilotene har ikke fått det)
Høyst sansynlig er grunnen til at de norske pilotene på parc-kontrakt i Norge fikk fast jobb, takket være NPF.
Norwegian må ned i kostnader for å møte konkurransen fra Europas (og nå Asia's) LCCs. Det vil etter alt jeg kan forstå bety, ingen mer faste jobber i DY... PERIOD!
Jeg trodde du nettopp skrev at de som hadde vært ansatt gjennom PARC tidligere på kontrakt var tilbydt fast ansettelse? Kanskje fikk de fast jobb fordi DY hadde behov for folk i fast jobb? Hvis DY skal ekspandere uansett så er det neppe spesielt mye å spare på å ikke hyre inn folk på mer langsiktige avtaler enn 6 måneder, så jeg vet ikke hvorvidt logikken din holder så langt...