Re: Bangkok-tråden
De to øverste er vel de mest aktuelle for min del, vet ikke om det finnes noe som kan minne om brune puber der borte jeg? Beklager at jeg var noe vag!
Khao San road er backpackerstedet. Her finner du den billigste overnattingen og ikke langt unna er det en del palasser. Om kvelden/natten er gaten full av liv og det er mange små barer o.l over alt. Her treffer du hippier, backpackere og folk som reiser på stramt budget.
I området rundt Sukhumvit road finner du mange barer. Husker jeg ikke helt feil skal det ligge minst en Irish Pub i Sukhumvit road (desverre er det en lang gate)
Ned i Sukhumvit Soi 4 finnes det mange barer med billiard og noen har også band som spiller. Men i dette området finnes også mye snusk, så vær obs på det

ld Dette er jo et av Bangkoks redlight distrikt, hvor Nana Plaza (bare snusk) er midtpunktet. Så for å komme til mer normale barer må du fortsette nedover gaten.
Soi Cowboy er et området som sikkert mange vil anbefale hvis du spør etter natteliv til noen i Bangkok. Dette ligger i nærheten av krysset Asok road/Shukhumvit road. Vær klar over at dette også er et redlight området, og at andelen go-go barer nok er mye større en vanlige barer.
Royal City Ave Road er etter hva jeg har lest også et barområdet. Men dette området har jeg aldri vært i, kun lest at det skal være disco og barer her. Det ligger litt nord for Sukhumvit.
Andre kan sikkert komme med mer info, for jeg er sikkert ikke den eneste som tar meg noen kalde på tur :drink