Hva er enkleste/billigste måte å komme seg fra BKK til Hilton Millennium på?
Ankommer BKK ca kl. 14-15 mener jeg å huske. Tidspunktet kan kanskje være greit å ta med i vurdering av alternativene med tanke på trafikken?
Skal besøke begge Hilton-eiendommene i Bangkok i påska, så kan avlegge en liten rapport etterhvert og sammenligne de to.
Ankommer BKK ca kl. 14-15 mener jeg å huske. Tidspunktet kan kanskje være greit å ta med i vurdering av alternativene med tanke på trafikken?
Vanlig meter taxi koster 3-400 bath og er helt greit. Du må bare huske at du må gå ned en etasje fra ankomstlevel på BKK for å finne disse. På ankomstplan er det bare dyre limmo alternativer.
Skal besøke begge Hilton-eiendommene i Bangkok i påska, så kan avlegge en liten rapport etterhvert og sammenligne de to.
Benyttet selv AOT og kjørte luksus med splitter ny BMW 740.. kostet noen Bath, men behagelig måte å kjøre inn til byen på. Anbefales!
Ikke helt enig. De fleste hoteller med respekt for seg selv, har car service. St. Regis har Nye S klasse MB til 2900 bath en vei og nye Bentley til 4200
Prisforskjellen mellom AOT 7ern og hotellet egen bil er kun 700 bath (mot 1400 i forskjell for AOTs E klasse). Benytter du hotellets bil, henter de deg etter tollen, venter på deg med kalde vann, snacks etc i bilen, du raser forbi resepsjonen og blir sjekket inn på rommet.
Jeg bruker alltid hotellets bil til flyplassen. Da henter de deg på rommet og har en mann som venter på flyplassen og som geleider deg helt inn til innsjekkingsskranket. Skal du ta'n ut, ta'n helt ut!!![]()
Hvis jeg nå ikke skal bo på St Regis, så vil jeg vel si at hvis valget står mellom vanlig taxi til 80 nok eller S klasse Bundestank til 600 kr, er valget nokså enkelt for min del for den halvtimes kjøreturen. Har tatt taxi drøssevis av ganger der nede uten noe problem whatsoever!
Men har man rattatta full av penger, så for all del.....
Jeg har aldri hørt noen klager på scam med AOT, mens jeg har selv og hørt mange som har blitt tatt med på heisatur med Bangkok taxi![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.