Avianca Lifemiles

Ja, 156 000 miles tur/retur, OSL-SIN i C.
Så kommer det omtrent 104 dollar på toppen i avgifter ser jeg.

78000 poeng koster 1254 dollar med 2x1 tilbudet.
Så det skulle bli 2508 dollar tur/retur.
Hva står dollaren i nå da, 6,70 kroner eller noe sånt.

2508 dollar x 6,70 kroner = 16803 kr
Taxes: 104 dollar x 6,70 kroner = 697 kr

= 17500 kr.

Og man får null poeng.
Med denne prisen har det har blitt ganske uinteressant for min del i alle fall.

Husk at det forsatt finnes en del godbiter med LifeMiles. Kan f.eks fly OSL-EWR for 27500 (1.vei) poeng i Business på UA. Det skulle bli ca 3150 kroner for 1 vei til EWR. Det er fortsatt en god deal.

Finnes også andre eksempler på gode routinger/bookinger som kan gjøres.

Thomas

Husk at det forsatt finnes en del godbiter med LifeMiles. Kan f.eks fly OSL-EWR for 27500 (1.vei) poeng i Business på UA. Det skulle bli ca 3150 kroner for 1 vei til EWR. Det er fortsatt en god deal.

Thomas

Europe - North America ligger på 63000 per vei i business.

Thomas

Finner ikke en dato med dette poenguttaket.
Det er i så fall en veldig god pris, er det kun spesielle datoer da eller ?
Trodde tabellen gjaldt uansett jeg.

Vel, man kan fly OSL-EWR og hoppe av, eller fly tilbake til et sted i Europa etter noen timer i USA. Jeg tar en juleshoppingtur regner jeg med for 27000 poeng, og en 1-veis billett fra dette stedet i Europa. Ganske billig for t/r europa i biz for 3150 kroner.

Dersom man leker med LifeMiles og KVS, og finner ut hvordan LifeMiles lager "valid" routings, så kan man ha det MYE gøy! USA via Asia, OSL-Midtøsten via USA til OSL-Midtøstenpris osv.

Attachments

• ua.jpg
    ua.jpg
    29.3 KB · Views: 606
Vel, man kan fly OSL-EWR og hoppe av, eller fly tilbake til et sted i Europa etter noen timer i USA. Jeg tar en juleshoppingtur regner jeg med for 27000 poeng, og en 1-veis billett fra dette stedet i Europa. Ganske billig for t/r europa i biz for 3150 kroner.

Dersom man leker med LifeMiles og KVS, og finner ut hvordan LifeMiles lager "valid" routings, så kan man ha det MYE gøy! USA via Asia, OSL-Midtøsten via USA til OSL-Midtøstenpris osv.

Er det lov å bestille enveis tur til europa via new york?

Letet litt og klarte ikke å få til en slik routing på lifemiles, satte opp united som selskap og ut fra oslo og til flere byer i europa, ingen treff, enda det viser award tilgjengelighet hos ANA på datoene.

Er det noe jeg gjør feil,er det flere triks for å få til dette?

Er det lov å bestille enveis tur til europa via new york?

Letet litt og klarte ikke å få til en slik routing på lifemiles, satte opp united som selskap og ut fra oslo og til flere byer i europa, ingen treff, enda det viser award tilgjengelighet hos ANA på datoene.

Er det noe jeg gjør feil,er det flere triks for å få til dette?

Det er ikke kabotasje mellom EU-land. Så dersom man bruker et flyselskap fra et 3. parts for transport mellom EU-land så er det OK.
Innen USA er reglene veldig strenge på dette. Air Canada kan f.eks ikke selge deg SEA-ORD med mellomlanding i Toronto som en sammenhengende reise. Dette er i mot kabotasjebestemmelsene i lovverket.

Cluet er om UA i dette tilfellet tilbyr billetter på dine strekninger. Dette kan man finne ut ved å bruke KVS Tool, og søke mellom bypar med UA, og se om man får opp en routing. For UA ut fra OSL har jeg funnet 1 annet sted som man kan fly til i Europa. Dette kan vi ta i det lukkede testforumet om noen er interessert i en slik tråd.

Bare litt mer info til posten over som gjelder 125 % ut dagen i dag.
Max 150 000 poeng totalt på et år gjelder fortsatt og er inkludert bonus poengene. Så har man ikke handlet før i år så kan man med andre ord handle max 66 000 poeng i dag, som gir deg 148500 poeng på dette tilbudet.

Prisen for ovennevnte blir 2178 dollar.
Dollaren står vel i rundt 7 NOK nå, så da blir det rundt 15200 NOK for 148500 poeng.

Ingen stopover, ofte mer enn 2 legs, dog kun ferdigpresenterte routing-alternativer fra LM.

Last edited:
I dag får man 2250 lifemiles for hver 1000 man kjøper.antar tilbudet gjelder til midnat "Søramerikansk tid",husker ikke i farta hvoe de hører hjemme !. Sorry,-så ikke at det hvar andre poster ang dette.

Denne har tikket inn i mailboksen i natt

Oversatt fra spansk via google lyder den sånn:

LifeMiles har økt maksimal kjøp opp til 250.000 kilometer LifeMiles for deg å dra nytte av kampanjen 2x1 Miles Kjøp og nyte flyr eller våre samarbeidspartnere.

Det er veldig enkelt! Kjøp nå i LifeMiles.com og se miles gjenspeiles i kontoen din automatisk

Merker at det frister mye mindre å kjøpe LM miles etter at de blokkerte LH F. Det var perfekt å bruke på dette ettersom man kunne bestille enveis billetter. Mange av de "rare" routingene og feilene er også fikset. LM er i det hele tatt mye mindre interresant for meg nå.

Noen som har peiling på andre *A program som lar deg bestill LH F enveis? Og som det finnes muligheter til å få tak i poeng uten å fly?

Merker at det frister mye mindre å kjøpe LM miles etter at de blokkerte LH F. Det var perfekt å bruke på dette ettersom man kunne bestille enveis billetter. Mange av de "rare" routingene og feilene er også fikset. LM er i det hele tatt mye mindre interresant for meg nå.

Noen som har peiling på andre *A program som lar deg bestill LH F enveis? Og som det finnes muligheter til å få tak i poeng uten å fly?

Når ble det slutt på å booke LH i F med LifeMiles?

EuroBonus lar deg booke enveis med LH i F.

Når ble det slutt på å booke LH i F med LifeMiles?

EuroBonus lar deg booke enveis med LH i F.

Tja... skjedde vel for kanskje 1/2 år siden. Etter det har jeg ikke sett noe LH F hos LM.

Ja, er klar over EB, men det blir litt vel dyrt med den 60% prisen deres.

Back