Avianca Lifemiles

Har 100k miles som løper ut 31.01... Dessverre har jo programmet blitt kraftig devaluert siden jeg kjøpte dem ser det ut som.... Da ble ikke en F tur til Asia like aktuelt - men de må jo brukes. Noen gode tips?

I flg ymse plasser er det mulig å booke LH F igjen. Dog 7 dager ut, eller hva det nå var

I flg ymse plasser er det mulig å booke LH F igjen. Dog 7 dager ut, eller hva det nå var

Var det jeg titta på - Frankfurt til Seoul var åpen på first ja. Men med 215k miles kostnad og man bare har 100k miles så blir det jo et mellomlegg på endel dollar. I tillegg til den berømte tilslutninga da. ^_^

Hvordan får man booket infant billett på lifemiles?
Må jeg ta det med sas etter at billetten er skrevet ut?

Dette gjelder AES-SPU, hele veien med SAS

Hvordan får man booket infant billett på lifemiles?
Må jeg ta det med sas etter at billetten er skrevet ut?

Dette gjelder AES-SPU, hele veien med SAS

Gjorde litt research på dette tidligere, og mener konklusjonen var at man måtte ringe kundesenteret til Avianca og håpe på det beste, men det var med tanke på flere selskap, ettersom dette kun er på SAS ville jeg satse på å ringe dem først.

Ved behov for IC billetter på svært kort varsel er fortsatt Lifemiles et godt alternativ. Det samme gjelder ved behov for enkeltreiser på strekninger det det ordinært er helt absurde priser for det samme.

Ellers,nei.

Slik jeg tolker den lille skriften så kommer dette på toppen:
"Transfer fee for each block of 1,000 LifeMiles: USD $17.70"

Så for å transfer max som er 75 000 miles ( gir 150 000 miles til mottaker ) så kommer det slik jeg tolker det en transfer avgift på toppen på 1327 US dollar.

Sliter litt med å se butikk i dette jeg men.

Er det noe vits lenger med den dollarkursen da?

Det har jo blitt ganske billig med business billett fra Norge til mange destinasjoner. Jeg har akkurat booka PVG GRU t/r i business, og det starter billigste business billett på 39000NOK, så da er det jo fremdeles attraktivt. Og PVG GRU er fryktelig langt i economy uansett hvordan man router.

Hei,

Er det noen som har erfaring med å bruke lifemiles til oppgradering?
Jeg har en del lifemiles som går ut i desember og jeg har en planlagt jobbreise til Japan i oktober. Har ikke samvittighet til å bestille biz på arbeidsgivers regning, men tenkte det er greit å oppgradere med mine poeng ettersom de uansett forsvinner i desember.

Takk for hjelpen!

Hva skjer med Lifemiles?
Har sittet en time nå å søkt x antall destinasjoner, og har enna ikke funnet en eneste billett..
Søker mange av de samme turene på sas, og det er haugevis med ledige billetter..

Uups, fikk refundert miles for en ubrukt billett nå; avgiften for refusjon plutselig opp fra 50 til 200 USD. Ikke fullt´ så gøy lenger. :cool:

Hvor lenge er kjøpte lifemiles gyldig? begynner å bli en stud siden jeg kjøpte. vil de bli borte etter 18 måneder uten bevegelse på konto?

Sitter igjen med 40k miles som jeg må brenne innen utløpet av februar. Ser at business innad i Europa er mellom 20 og 27k for en vei. Noen tips til destinasjoner? Disse poengene var jo særdeles gunstige da jeg dro til Sao Tome og Principe fordi TAP skulle ha 15000 kroner i ECONOMY! Lenge hatt lyst til å prøve Turkish til IST i business, mye ledig der. Men da må jeg kjøpe resterende miles da.

Æsj virker som de har overtatt IT systemet til SAS - fungerer ikke å bestille noe som helst. Ender bare opp i en feilmelding.
Sorry, we could not process your request, please try again.
If the problem persists contact our Call Center Option 3 or send us an email to support@lifemiles.com

LifeMiles Team.

Sitter igjen med 40k miles som jeg må brenne innen utløpet av februar. Ser at business innad i Europa er mellom 20 og 27k for en vei. Noen tips til destinasjoner? Disse poengene var jo særdeles gunstige da jeg dro til Sao Tome og Principe fordi TAP skulle ha 15000 kroner i ECONOMY! Lenge hatt lyst til å prøve Turkish til IST i business, mye ledig der. Men da må jeg kjøpe resterende miles da.
Hva med å booke 2x enveisbillett; den ene i eco og den andre i biz?

Jaja posta det på Flyertalk - ser ut som man kan sende inn screenshots av flightene du har tenkt å booke inn til support for å få dem til å booke manuelt Har visst vært mye feil og rart med den nye bookingsiden til Avianca.

Har jo uansett tilgang til lounger med *G på Eurobonuskortet og har jo hørt en del bra om loungen i IST.

Back