The Viking
Gastronaut
Hjelper ikke, forsøkte den i ren økonomi og alt henger... Grrr...Har du prøvd å kutte ut første leg? Kan det være Eco+ varianten til SAS som skaper problemer?
Hjelper ikke, forsøkte den i ren økonomi og alt henger... Grrr...Har du prøvd å kutte ut første leg? Kan det være Eco+ varianten til SAS som skaper problemer?
Til tross for en umedgjørlig hjemmeside for div bookinger: 75'+75' i boks.For dem som enda ikke har fått det med seg, så er det ny 2x1 kampanje nå.
https://www.lifemiles.com/eng/tra/pro/proofeinf.aspx?D=DOF61
Til tross for en umedgjørlig hjemmeside for div bookinger: 75'+75' i boks.
Synes LM-hjemmeside og bestilling funker effektivt og fint, bøygen er den laaaange telefonsamtalen til Colombia en må igjennom hvis en trenger å kanselere billett.![]()
Fordeler:Er dette noe bedre/verre enn feks us divided?
Kjøpte også 75 + 75 i går og hadde en litt merkelig opplevelse.
Selve poengkjøpet gikk rett gjennom uten feil og poengene kom på konto umiddelbart. Ble litt imponert faktisk.
Så skulle det bookes.
Det gikk også ganske bra egentlig helt til det skulle betales med kort igjen på slutten av bookingen. Da brukte jeg samme kort som ved poengkjøpet ( som virket helt fint en halvtime tidligere på samme webside ) , og kjøpet feilet. Så måtte jeg gå gjennom hele booking prosessen igjen, og det samme skjedde. Dette gjorde jeg 4 ganger før jeg ga opp. Da brukte jeg til slutt et annet Mastercard og bestillingen ble betalt og fullført.
Noe spesielt synes jeg. Noen som vet hvorfor ?
Sperre for samme kort 2 ganger på samme webside eller lignede ?
Men uansett, ordnet seg til slutt![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.