Avianca Lifemiles

Spennende - takk for tipset. NH F er helt utrolig bra! Bestiller gjerne det igjen til neste sommer.

Etter flere timer i telefon og utall saksbehandlere fikk jeg endelig refound på en LM reise som var kjøpt i Desember 2014.

Det spesielle er jeg betalte 90000LM men kontoen nå viser 180000, ser jeg har fått igjen dobbelt opp me LM, er det flere som har opplevd det, må vel regne med det kan bli trukket tilbake sikkert.

Vel Lifemiles IT er på høyde med SAS IT (kanskje enda verre), så tviler på du blir trukket noe :)

Fikk mail med tilbud av kjøp av miles med 135 % bonus i dag,tilsvarer ca 1,4 c pr mil.33 usd for 1000 miles,dvs 2350 med bonusen.

Til neste år venter vi barn og jeg har lyst på en tur i biz med lifemiles. Vet dere om jeg kan booke tur med nyfødt barn under 2 år i samme sete som oss? Noen som har erfaring med dette?

Nei. Ligger åpent på sidene deres.

Ok - takk. Fint tilbud dette, men dollarkursen gjør det ganske lite attraktivt. Det var andre boller da dollarkursen var nede på 5 tallet... Da hadde det blitt rundt 10K for 110k poeng her - det hadde vært fint fint!

Ok - takk. Fint tilbud dette, men dollarkursen gjør det ganske lite attraktivt. Det var andre boller da dollarkursen var nede på 5 tallet... Da hadde det blitt rundt 10K for 110k poeng her - det hadde vært fint fint!

Ja, som jeg skrev på naboforumet så er det ikke en "DM-first-class-greie". Men når du skal reise internt i Asia, Afrika eller SørAmerika og vil fly business. Eller når du sitter i ville jungelen in gokk og vil hjem til "Rita-Bella" ASPA-ZULU... da er dette gull.

Jeg skal kjøpe igjen.

Har akkurat brukt for å komme meg Lima-Bogota-Sao Paulo for 27.000 Lifemiles istedenfor 15k+ Norske fjellkroner. Fine ting

Ny kampanje fra lifemiles på gang

Enjoy our best promotions!

Buy miles until September 30thand receive a bonus up to 135%. If you buy LM1,000 you can receive up to a maximum of LM1,350 extra bonus.Redeem your miles until October 15thto travel withStar Alliancemember airlines, with discounts up to 50%Buy now your miles to redeem in air tickets, hotels nights, rental cars and in our wide network partners, among others

Satt å kikket litt på LM sidene igjen... Mest av gammel vane.
Og til min store overraskelse... LM viser Lufthansa F igjen! Sjekket flere ruter også. Er det noen som har prøvd å booke nylig og kommet helt gjennom prosessen?
Jeg har dessverre ikke poeng til å teste.

Husk også LM kampanje i helgen - 2x1 + 40%?
Eks: kjøp 10 000 og du får 10 000 + 10 000 + 4 000 = 24 000
Ble plutselig litt mer aktuelt hvis det er åpent for LH F

Da er det 40% bonus hos LifeMiles

14000 Points for 330USD

Dessverre ikke så god deal pga sterk dollar.

Blir miles postet til konto umiddelbart? Noen som vet?

Skjedde en gang med meg at på den ene kontoen så kom miles inn pronto.
På den andre kontoen så kom det ikke inn før dagen etter.

Kundeservice som jeg ringte til ante ikke hvorfor og kunne egentlig ikke svare på noe som helst, for å gjøre en lang historie kort.

Så aner ikke hva som skjedde, eller hvorfor.

Har 100k miles som løper ut 31.01... Dessverre har jo programmet blitt kraftig devaluert siden jeg kjøpte dem ser det ut som.... Da ble ikke en F tur til Asia like aktuelt - men de må jo brukes. Noen gode tips?

Back