Hei.
Mulig dumt spørsmål, men fikk bråhast med å bruke en CT jeg har liggende.. Jeg forstår at jeg kun kan benytte "Best pris" fra SAS, men dette valget gir jo ikke meg mulighet til å booke noe bedre enn SAS Go på nettsidene? Får jeg booket Business med SAS når jeg ringer, og evt. stemmer bonustabellen også på CT?
Kan noen forklare en uvitende hvordan dere booker Business, First også videre med andre selskap enn SAS, f.eks. Lufthansa? Hvordan finner dere ut hvor mange poeng dere trenger, avreisedato også videre før dere ringer å booker?
Kan noen forklare en CT-uvitende førstereisende hvordan dere booker Business og First med andre selskap enn SAS, f.eks. Lufthansa? Hvordan finner dere ut hvor mange poeng dere trenger, avreisedato også videre før dere ringer å booker?
Da ble årets CT benyttet til Miami neste år med LX bort og TP tilbake. Alt i C.
Hvor mye over 3000 ble det i skatter/avg?
Eg anbefalar deg å lære deg å bruke ANA-tool, som er grundig forklart her på forumet. Har du ein CT frå i år, er det til dømes fleire moglegheiter til å booke to personar i Singapore Airlines sin businessclass frå København i juli neste sommar. Bestilte i dag ein tur for meg og kona neste sommar. 140 000 poeng og 7000kr. Eg syns det forsvarer årsavgifta på platinumkortet minst eit år framover.
Jeg har tro på KVS tool, men hvilken "snadder" har du lykkes med - routing ???
Hei
Hvis jeg ønsker å bruke en CT fra SVG til DXB, hvor er best å søke den opp? På sas.no får jeg ikke treff på DXB ?
Tar det vesentlig lenger tid nå og få bekreftelsen på CTen? Passerte 100k i august, alt av regninger er betalt, og venter fortsatt. Tidligere synes jeg det gikk ganske raskt og få brevet?