jordbarsyltemannen
ScanFlyer Blue
Re: AmEx Companion Ticket - bruk, reisemål m.m.
Overføringen skjer umiddelbart også?
Overføringen skjer umiddelbart også?
Takk.
Et lite oppfølgningsspørsmål:
Minsker veldig på bonusbilletter dagen jeg tenker å reise.
Får akkurat nok poeng til å booke når forrige måneds poeng kommer inn (rundt 3-4?).
Men jeg kan få en kamerat til å booke på sin konto, også avbestille rett før jeg tenker å bestille.
Fungerer dette i det hele tatt? Kommer bonusbilletter automatisk tilbake som ledig etter avbestilling?
Kunne jeg booket denne reisen gjennom Star Alliance?
Slik at jeg velger SAS til NY også Star Alliance til Miami?
Så Miami er endelig destinasjon.
Koster vel litt ekstra i skatter og avgifter + litt mer poeng?
Men kan man brukt CT på seg selv når man booker Star Alliance?
Så jeg kan bruke CT om jeg lager reisen open jaw? Er ikke det omvendt?
Ja, det kan du.Men da kan jeg vel ringe å booke Oslo-Miami t/r og bruke CT selv om jeg reiser alene?
Hvilke datoer ser du etter?
Du er interessert i domestic First (som er business på CT) ikke sant? Det er riktig at det ikke er noe tilgjengelig akkurat disse datoene pr i dag, men de mente nok ikke at det er for tidlig på generell basis, det er i så fall feil. De slipper hele tiden, finner seter både i mai og juni. Så det eneste du kan gjøre er å sjekke daglig. Meld deg inn i United Milage Plus, og sjekk seter der. Pass på at det er Saver Award du finner.
Eller Air Canada Aeroplan, helst begge.
Da avbestilles årets juleferie.....Folkehelseinstituttet fraråder gravide å reise til Thailand og Filippinene etter økt antall rapporterte tilfeller av zikavirus.
Du får ingen CT før du har brukt NOK100' påAmex-kortet ila kalenderåret, og du MÅ ha Amex-kortet når CT benyttes.Er det mulig å melde seg inn, for deretter å umiddelbart benytte seg av companion-ticket med allerede oppsparte eurobonuspoeng?
Strålende tilbud ...
Bestilte EuroBonus reise for 2 personer t/r BGO - TRD i GO til og PLUS for retur - totalt 30000 poeng.
Fikk det generøse valget om jeg ville benytte CT for den ene personen.
Et strålende tilbud for Amex - som kunne sluppet billig unna om jeg hadde trykket feil