Re: AmEx Companion Ticket - bruk, reisemål m.m.
Takk for den infoen Eriksan. Har vært inne på tanken om å ringe Tallinn og høre om de kan endre noe, men da er det lite hensikt i det. Spørs om jeg ikke beholder Chicagobookingen fremfor å vente på to ledige billetter i business til LAX og heller bruker litt tid på å finne ut om jeg tar tog eller fly til San Francisco. En tur i Sears tower har jeg fått skikkelig lyst til, og det er jo mer å finne på i den byen for to som ikke har gått i gater med skyskrapere.Siden du bestilte på sas.no klarte du å bestille en single open jaw, det går ikke om man ringer Tallinn for å endre eller bestille på nytt. Hvis det ikke har blitt en ny funksjonalitet så kan du ikke endre bestillingen på sas.no. Da må du avbestille og bestille på nytt, og det er ikke sikkert at LAX-OSL returen din vil være tilgjengelig da. Hvis det skulle åpne seg tilgjengelighet på utreisen til LAX ville jeg ringt Tallinn og booket om utreisen, men presisert at de ikke må røre returen. Åpner det seg opp utreise til SFO vil de ikke booke det med returen din fra LAX, grunnet single open jaw.