Re: AmEx Companion Ticket - bruk, reisemål m.m.
Drar til Australia i November på CT, med følgende rute OSL-LHR-ICN-SYD-PEK-CPH-OSL. Fikk lyst å prøve noe nytt så dette er SK til LHR, så Asiana (OZ) til ICN og SYD. Retur med Air China til PEK, som etter sigende har pysj også på business. SK fra PEK til CPH. 180.000 poeng og ca Kr 6.200 for 2 pers på biz
Hei venner!
Da er det min tur å spørre om hjelp og råd! Kona og jeg tenkte å reise til Malaysia (eller Australia/Stillehavet) i Mars/April 2019. (Kan gjerne reise etter påsken, da vi ikke er avhengige av å dra i "ferier") Vi vil være bort i ca 2-3 uker +-, og har avreise fra Trondheim.
Har CT tilgjengelig hos *A, og over 380000 poeng liggende, så verden ligger åpen!
Kan jeg spørre dere ekspertene på temaet om litt hjelp til forslag på reiserute og reisemål? Viktig at det er godt og varmt, vi er av den typen som reiser til Las Vegas og Dubai midtsommers for å sole oss når vi har fri...![]()
Vil jo gjerne fly First om det er mulig, men skal nok også overleve godt i Business om det er eneste alternativ. men First er "firstevalg".
Vet at det finnes nettsider hvor man kan lete seg igjennom millioner av reiseruter på jakt etter seter, men det frister svært lite. Derfor tenkte jeg ydmykt å spørre her inne.
Kim
Drar til Australia i November på CT, med følgende rute OSL-LHR-ICN-SYD-PEK-CPH-OSL. Fikk lyst å prøve noe nytt så dette er SK til LHR, så Asiana (OZ) til ICN og SYD. Retur med Air China til PEK, som etter sigende har pysj også på business. SK fra PEK til CPH. 180.000 poeng og ca Kr 6.200 for 2 pers på biz