Så det er ikke SAS som har satt opp prisene sånn sett. Det er alle partnerene?
Hva er kraftig? Standard er jo ca 3.000-3.200 til sør-øst asia.
Sånn, da var Amex sagt opp. Så får vi se om abstinens nærmer seg når siste CT blir bestilt![]()
Fuel surcharge på interkontinentale flygninger med *A award har vært €116 per vei, altså rundt 2200 kr t/r, flyplassavgifter tilkommer uansett. Fuel surcharge forsvinner helt, men et servicegebyr ved bestilling innføres samtidig, usikker på hvor mye.
Var ikke det 450 kroner?
Ja.1. Er det lov / mulig å bestille open jaw billetter. Vet det ikke går online men kan Tallin fikse det om jeg ringer?
Ja, men du blir belastet poeng for den høyeste klassen for hele leg-et.2. Fra Las Vegas til Denver finner jeg tilgjengelighet i Economy på Saver Award. Kan jeg legge inn en leg i Economy class i en award booking i business class?
Noen som vet når det lønner seg å ringe det J#^*a nummeret for å bestille CT eller?
Har prøvd siden 09.00 nå, men får bare beskjed om at tjenesten er "utilgjengelig". Ringte så SAS på vanlig nummer, men de sa det ikke fantes noen køordning på CT-nummeret og at det var derfor jeg fikk beskjeden om at tjenesten var utilgjengelig...
Noen som har noen triks i ermet?Vi skal reise 3 pers nemlig, så fikk ikke booket online.
Kim
Noen som vet når det lønner seg å ringe det J#^*a nummeret for å bestille CT eller?
Har prøvd siden 09.00 nå, men får bare beskjed om at tjenesten er "utilgjengelig". Ringte så SAS på vanlig nummer, men de sa det ikke fantes noen køordning på CT-nummeret og at det var derfor jeg fikk beskjeden om at tjenesten var utilgjengelig...
Noen som har noen triks i ermet?Vi skal reise 3 pers nemlig, så fikk ikke booket online.
Kim
Får de til å legge inn alle tre i samme booking, to med CT og én til ordinær poengpris?
Får de til å legge inn alle tre i samme booking, to med CT og én til ordinær poengpris?
Vet noen forresten om det går an å bruke SAS sin online *A award booking til å holde billetter, og så ringe CT-telefonen og bruke CT?
Din CT skal ligge online også, så du kan booke direkte i *A-bookingen og bruke CT der.
Hvor ser man egentlig CT status online? Prøvde å gå inn på bonusreise, Star Alliance og søke opp en reise, fikk kost i poeng men ikke noe info om CT (som jeg skal ha).
Litt klønete spørsmål, men jeg skal præve å gjøre det enkelt.
Jeg har to turer booket som er på poeng - den ene med CT og den andre uten. Turen hvor jeg ikke har brukt CTener langt dyrere og jeg lurer på om våre venner i Tallin eller Åmål kan fikse dette?
Hvis ikke denne "switchen" går kan man da i alle fall gjøre om den "dyre" til en CT hvis man får in en ny frisk CT fær man reiser?
SC
Litt klønete spørsmål, men jeg skal præve å gjøre det enkelt.
Jeg har to turer booket som er på poeng - den ene med CT og den andre uten. Turen hvor jeg ikke har brukt CTener langt dyrere og jeg lurer på om våre venner i Tallin eller Åmål kan fikse dette?
Hvis ikke denne "switchen" går kan man da i alle fall gjøre om den "dyre" til en CT hvis man får in en ny frisk CT fær man reiser?
SC